Meld je gratis aan

foto expositie centrale bibliotheek Alkmaar

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo nov 04, 2009 15:20    Onderwerp: foto expositie centrale bibliotheek Alkmaar Reageer met quote

‚ÄėMens, landschap en Religie‚Äô Java en Bali 2009 ‚Äď Foto expositie in Centrale Bibliotheek te Alkmaar
In de bibliotheek in het centrum van Alkmaar aan de Gasthuisstraat exposeer ik met mijn foto‚Äôs van 1 nov. t/m 12 dec. De foto‚Äôs worden op de 1e verdieping ge√ęxposeerd.
De foto‚Äôs verbeelden de thema‚Äôs mens, landschap en religie van de eilanden Java en Bali in Indonesi√ę. Tijdens mijn rondreis afgelopen zomer door Java en Bali heb ik hier volop mee kunnen experimenteren. In de foto‚Äôs ligt vooral de nadruk op de mens en de relatie met het land en zijn religie. Het resultaat daarvan, tezamen met beelden van de prachtige natuur en rijke cultuur van Indonesi√ę, is in de bibliotheek te bewonderen.
Alle foto’s zijn te bestellen. De opbrengst komt ten goede aan het R.K. ziekenhuis in Pekalongan wat gelegen is in noorden van Java.
De foto’s zijn ook te zien op mijn website: http://ronaldabrahams.viewbook.com/
groeten Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: