Meld je gratis aan

Rode en groene kaarten
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Ideeënbus
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wat vind je van oproep kaarten op de gallerij?
Tegen
87%
 87%  [ 21 ]
Voor
12%
 12%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 24

Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 17:46    Onderwerp: Reageer met quote

vfrood schreef:
MITS DE REDACTIE HIER OOK KIJKT!!!!!!

Want ik weet niet of je het gemerkt hebt, je ziet hier bijna nooit mensen van de redactie en van IDG heeft mevrouw de reclamemakerd zich hier een keer laten zien. En daar houdt het ook mee op.
Dan heb je niet goed opgelet vandaag...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 17:49    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Goed lezen is een kunst... als jij het forum goed gelezen had, had je begrepen dat het ging om je EIGEN reactie bij een ander die niet zichtbaar is... En pas met grote vertraging zichtbaar wordt. En laat je DAAR nou net geen mailtje over krijgen. Als je dan een uurtje wacht, weet JIJ dan nog bij wie je allemaal gereageerd hebt?

Er werd in de fora ook geklaagd over het feit dat de reacties die je ontving pas na enkele minuten te lezen waren.

OA deze

Het forum heb ik dus goed gelezen. De kaartenactie gaat over allerlei bugs/storingen dus waarom zou ik dat over de gegeven reacties niet aan mogen halen in deze topic en kan ik meteen niet "goed lezen"?

Waarom zou je, je eigen gegeven reactie snel terug willen lezen?

Gr Arjan
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 17:53    Onderwerp: Reageer met quote

vfrood schreef:
Misschien is het bij je opgekomen, dat deze mensen betalen voor een dienst en er niets voor terugzien? Mede omdat er niet gecommuniceerd wordt? En ALS er al gecommuniceerd wordt, gebeurt dat blijkbaar in kleine groepjes users die weer niet communiceren....

Ik betaal ook en zit niet te wachten op rode kaarten. Dan ga ik wel naar de streekderby van de 4e klasse zaterdagamateurs! Meestal gratis ook nog.

Gr Arjan
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 17:59    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kan me zo'n actie wel voorstellen. Heb zelf trouwens helemaal geen last van welke bug dan ook maar dat zal aan firefox liggen.
Blijkbaar is de site niet geschreven voor meerdere browsers.

Herhaaldelijk worden zaken gemeld op het forum, per email, per pb, heel sporadisch zien we een reactie op het forum.
Men vraagt om zaken te melden, dit wordt veelvuldig gedaan maar er is niemand die antwoord geeft.
We zien alleen een moderator zwoegen en telkens zeggen dat het doorgegeven is aan de techneuten.
Waar zijn de techneuten om ons op de hoogte te houden van de vorderingen?
Heb het al vaker gezegd en zeg het nu weer, communicatie is belangrijk om tevreden klanten te houden en het is zo eenvoudig met een medium als een forum, zeg wat er aan de hand is, zeg waarom dingen niet lopen zoals ze moeten lopen.
Zeg iets, ook al is het geen positief nieuws want zelfs daarmee voelen mensen zich gehoord.

Lifeware

-Fotograferen is schrijven met licht-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 18:02    Onderwerp: Reageer met quote

Dat hebben ze vandaag gedaan. Zowel op forum als op het weblog.

Edit: en volgens mij is het ook opgelost.
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 18:06    Onderwerp: Reageer met quote

Beetje te laat Donk want alles speelt natuurlijk al veel langer.

Lifeware

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 18:07    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt. Speelt vanaf dinsdag. Maar beter laat dan nooit. Toch?
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 18:08    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben tegen elke vorm van acties op de gallerij.
En het zijn er of waren er maar 4 hoor,maar in gedachten zag ik de bui kaarten al hangen Confused Ik maakte deze topic trouwens niet om het wel of niet functioneren over zoom hoor.

Link om te zeggen misschien en het doel was echt goed natuurlijk maar zoals de aktie van de roze lintjes hing me ook al snel de keel uit Embarassed
Ook al was het voor iets goeds he.Maar ik vind het zo een massa gebeuren wat tijdelijk is en omdat velen het ook doen,omdat ze nu eenmaal meelopen zonder zelf na te denken.
Ik bedoel hoeveel zijn er nu nog die meededen en er nu nog mee bezig zijn.....ik denk alleen de getroffene en naasten daarvan.

Is het niet net zoals sommige ineens een paar keer naar de kerk gaan na een overlijden van iemand?
Neem me niet te serieus he,ben immers slechts een gebruiker Very Happy
En wou ff wat relativeren om ook eens een deftig woord te gebruiken Very Happy
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 18:13    Onderwerp: Reageer met quote

Donkie-chot schreef:

Reacties zijn nu idd direct zichtbaar. Misschien had Jasper beter Dinsdag al een berichtje kunnen plaatsen. Toen waren ze er immers al mee bezig en had men geweten dat jullie bezig waren, maar daar moet natuurlijk ook tijd voor zijn.

Gr Arjan
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 18:26    Onderwerp: Reageer met quote

Donkie-chot schreef:

Jij bent te lief Wink Zoom moet jou op handen dragen en een mascotte op de homepage zetten van jou.
Jij weet als geen ander, hoelang een aantal zaken al spelen en dan heb ik het natuurlijk niet alleen over het voorval van dinsdag.
Communicatie ontbreekt regelmatig, triest......
Heb zelf ook onbeantwoorde pbtjes, wel opgehaald en gelezen dus maar niet beantwoord.

Lifeware

Naar boven
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 18:32    Onderwerp: Reageer met quote

Yep, ik weet het Smile
Maar het is toch beter dan helemaal niets.

Dat van die mascotte is denk ik niet zo'n strak plan. Dat kost meer leden dan bugs.
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 19:48    Onderwerp: Reageer met quote

Donkie-chot schreef:
Yep, ik weet het Smile
Maar het is toch beter dan helemaal niets.

Dat van die mascotte is denk ik niet zo'n strak plan. Dat kost meer leden dan bugs.

Wat weet jij, dat je te lief bent of dat zoom je op handen zou moeten dragen?

En een paar leden minder is prima hoor, zeer goed zelfs Wink

Lifeware

Naar boven
BerichtGeplaatst: do jul 30, 2009 20:44    Onderwerp: Reageer met quote

Hij heeft er wel een hoofd voor,het is in ieder geval een hoofd wat blijft hangen Very Happy
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr jul 31, 2009 12:13    Onderwerp: Reageer met quote

Donkie-chot schreef:

Daar ben ik het niet mee eens.
Juist zo'n lange radiostilte zorgt voor onrust en onvrede.

En niet vanaf dinsdag, maar vorige week dinsdag (of volgens dit topic al minstens sinds vorige week maandag).

Het vervelende is dat de redactie er al snel bij is met een reactie (héél goed!) en meldt het aan de technici door te geven, maar dat de redactie vervolgens onzichtbaar blijft met een update.
Als ik dan op het weblog lees dat zij het afgelopen dinsdag al hebben opgelost, zijn ze toch wel erg laat met hun reactie. En ben ik zelfs bang dat de rode kaarten actie (waar ik tegen ben) tĂłch geholpen heeft.

Ik denk dat de redactie toch echt meer zelf in de hand heeft als het gaat om de onrust en onvrede, door meer en eerder te communiceren.
Iets wat al vaker door velen is geopperd, maar waar de redactie keer-op-keer niet van wil leren. Daar moet ik al die kritikasters toch in steunen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: di dec 29, 2009 00:49    Onderwerp: Re: Rode en groene kaarten Reageer met quote

Ik vond het oude systeem nog steeds het best.

Je kon een cijfer geven voor:

Compositie
Orginaliteit
Belichting < geloof ik.

Daar kwam een gemiddelde uit en kon je kijken wat beter kon zijn bij de fotos bijvoorbeeld compositie een 6. En orginaliteit een 9.

Ook kun je zien wie welke cijfers had geplaatst.

Ik vind dat veel beter dan die 100% en die duimpjes.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Ideeënbus Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: