Meld je gratis aan

video omzetten naar DVD

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Video
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 17:34    Onderwerp: video omzetten naar DVD Reageer met quote

Hallo,

Ik heb een Sony Handycam type DCR-HC17E, waarmee ik m.b.v een IEEE1394 kabel op mijn laptop de films omzetten op DVD.
Nu is mijn laptop gecrashed. En op de andere zit geen firewire poort.
Op mijn PC heb ik ook geen firewire poort.
En wanneer ik de Sony Handycam op USB aansluit wordt hij niet herkend.
Er draait Windows Vista op.
Is er een oplossing voor?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 18:14    Onderwerp: Reageer met quote

- Driver op de pc geinstalleerd?
- Welk videoprogramma gebruik je op de pc?
Windows live movie maker zou mischien een oplossing kunnen zijn om de takes binnen te halen.

Als je een DVD recorder hebt dan zou je de camera eventueel met de av-kabel er op aan kunnen sluiten en dan analoog opnemen.
Maar goed, ik ga er van uit dat als je die zou hebben dat je dat al zou hebben gedaan, bovendien zijn dvd-recorders ook voorzien van een life-wire ingang. Anders zit er helaas niets anders op dan een (Analoge) Tv of videokaart in je pc aan te laten brengen. dit is niet zo duur en ook een oplossing waar je voortaan op terug kan vallen als er weer zoiets gebeurt.

Eigenlijk is het nog het beste om wat geld bij te leggen en een modernere videocamera te kopen, voor rond de 150 Euro heb je al kwalitatief goede, in iedere geval een verbetering op wat je nu hebt.
Op Marktplaats heb je soms voor 80 Š 100 Euries al een geschikte vervanger voor USB.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Video Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: