Meld je gratis aan

Serie opname met Fujifilm Finepix HS 20

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Overige merken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo okt 09, 2011 10:52    Onderwerp: Serie opname met Fujifilm Finepix HS 20 Reageer met quote

Beste allemaal,

Ik heb sinds kort bovenstaande camera, tot nog toe bevalt hij me prima! Alleen een vraagje, waar ik niet helemaal uit kom. Kan ik met deze camera ook meerdere foto's achter elkaar maken? Zo ja, hoe? Ik heb wel kunnen vinden dat je meerdere foto's kan maken en dat de camera zelf dingen combineert tot de beste foto of gebruik maakt van de beste belichting. Ik wil alleen de serie zelf kunnen maken en bekijken (bijvoorbeeld bij een springend paard, zodat je de hele sprong over een hindernis kan vast leggen)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo okt 09, 2011 14:26    Onderwerp: Reageer met quote

De eenvoudigste methode; steeds op de ontspanknop drukken.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 09, 2011 15:02    Onderwerp: Reageer met quote

Het enige antwoord dat ik er op heb is lees de manual, wat ik wel weet is dat je er 8bps mee kunt schieten en er een filmfunctie op zit.

en om te zeggen dat je de ontspanknop moet gebruiken vindt ik het meest onozele antwoordt wat iemand kan geven, maar sommige kunnen en weten niet beter en dat kun je ze dan ook weer niet kwalijk nemen, gelukkig hebben we in Nederland ook nog zoiets als een "dag der onozelen".
suc6
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 09, 2011 15:09    Onderwerp: Reageer met quote

Mirror500 schreef:
Het enige antwoord dat ik er op heb is lees de manual, wat ik wel weet is dat je er 8bps mee kunt schieten en er een filmfunctie op zit.

en om te zeggen dat je de ontspanknop moet gebruiken vindt ik het meest onozele antwoordt wat iemand kan geven, maar sommige kunnen en weten niet beter en dat kun je ze dan ook weer niet kwalijk nemen, gelukkig hebben we in Nederland ook nog zoiets als een "dag der onozelen".
suc6

De vraag was:
irenehendriksen schreef:
Kan ik met deze camera ook meerdere foto's achter elkaar maken? Zo ja, hoe?

Wat is er mis met het antwoord: de ontspanknop gebruiken, er wordt alleen gevraagd "meerdere foto'sa achter elkaar" en er zit meer oplossend vermogen in dan in jouw antwoord van je kan er 8fps mee schieten, maar geen oplossing hoe.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 09, 2011 16:14    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ken de camera niet, maar volgens een op internet gevonden engelstalige handleiding (op blz 44) gaat het als volgt:
- Druk op de knop waarop een afbeelding van een camera staat.
- Selecteer met het instelwiel de tweede optie (de eerste is Off, de tweede is Top. Als je een Nederlands menu hebt dan zal er iets anders staan).

Je zou nu serieopnames moeten kunnen maken.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 09, 2011 23:39    Onderwerp: Reageer met quote

Embarassed

Laatst aangepast door h-k op zo okt 09, 2011 23:44, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 09, 2011 23:44    Onderwerp: Reageer met quote

boven op het camera huis zit een knop met een pictogram camera .
dat is de Burst knop .

http://www.fujifilm.com/products/digital_cameras/s/finepix_hs20exr/product_views/
foto 3
Naar boven
BerichtGeplaatst: di okt 11, 2011 21:15    Onderwerp: Reageer met quote

Vreemd: TS stelt een vraag en ze krijgt antwoord, waaronder de gouden tip de handleiding te raadplegen.
Vervolgens .......hoor je niets meer van haar. Of zou het voor iemand die het te veel moeite vindt de handleiding te lezen ook te veel moeite zijn om even te laten weten of het haar is gelukt?
Naar boven
BerichtGeplaatst: di okt 11, 2011 21:43    Onderwerp: Reageer met quote

Helaas is het voor de medemens vaak gebruikelijk om zich snel bij een forum aan te melden, een vraag te stellen en vervolgens weer van het toneel te verdwijnen zonder verdere berichtgeving of men wel of niet geholpen is. Embarassed
Maar je hebt er gelukkig ook die je netjes bedanken voor de geboden hulp en dat doet een mens ook weer goed. Very Happy
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo okt 12, 2011 11:57    Onderwerp: Reageer met quote

Ach je hebt gelijk. Ik was in een zure bui, waarschijnlijk te zwaar getafeld. Zal voortaan proberen positief te blijven!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Overige merken Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: