Meld je gratis aan

de achter uitgang van zoom

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2012 09:47    Onderwerp: de achter uitgang van zoom Reageer met quote

Ik zie steeds meer platen van waar ik zeg dit heeft niks meer met fotografie te maken hieronder een voorbeeld

http://zoom.nl/foto/1855110/sport/lego-losers.html

Ik hou van humor en dat heeft dit plaatje ook wel,maar het is maar voor lol op facebook dan voor op een fotosite

een beeld geschoten van de tv of uit de krant ofzo,de foto is wazig en paar lego tkens erop en dan op zoom,sorry heb niks tegen deze fotograaf ofzo maar ik denk als je dit op een andere fotosites zal zetten dat de foto er dan van verwijderd wordt.

met dit soort dingen gaat zoom heel hard achteruit,heel jammer want de mooie foto's verdwijnen als sneeuw voor de zon tussen de vakanties kiekjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2012 11:00    Onderwerp: Reageer met quote

Dit soort dingen, hoe leuk dan ook, horen inderdaad niet op Zoom.nl thuis. Het bewerken van een (pers) foto van iemand anders zonder toestemming mag immers niet. Ik ga deze behandelen als een abuse melding en in overleg met de redactie zal worden gekeken hoe we hier verder mee om gaan. Als je meer van dergelijke "foto's" tegen komt mag je dat altijd melden. Smile
BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2012 11:14    Onderwerp: Reageer met quote

Idd keen maar dat is nu het probleem,ik vind zoom steeds meer een prullenbak voor familie kiekjes,wazige beelden en noem maar op voor de wat serieuse fotografen en mensen die wat willen leren geeft dat allemaal geen meer waarde. zoom kijkt er nauwelijks naar, om en de massa gooit het er maar op,sorry ik vind dat niet waardig voor een fotoblad en een gallery,verbaas me nog steeds dat ze sponers krijgen en echt merk of zaak geeft dit soort dingen toch geen meerwaarde of ik zie dat verkeerd,ik denk dat de redactie met heel andere dingen bezig is.

ben al jaren op zoom maar het holt echt sterk achteruit, ondanks dat ik al meer een dan een jaar geleden daar een gesprek over had gehad met de redactie,ondanks verschillende beloftes enzo wordt het eigenlijk maar erger. heb diverse ideeen en hulp aangeboden maar dat zal wel ergen in een oude la ergens liggen te verstoffen. heel jammer ik denk dat zoom veel potentie heeft voor beginner en gevorderde maar blijkbaar zijn andere dingen belangrijker @@
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2012 11:51    Onderwerp: Reageer met quote

http://zoom.nl/foto/1855162/sport/lego-losers.html

staat er weer net zo snel op yeahhhhhhhhhhh gaat weer goed
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2012 12:25    Onderwerp: Reageer met quote

Wederom in behandeling die foto.

Wat betreft de (lage) kwaliteit van de foto's kan ik weinig voor je doen vrees ik. Het is niet aan mij (of mijn collega's) om te beoordelen of een foto van voldoende kwaliteit is om op Zoom te mogen. We hebben een aantal vaste en meetbare eisen aan de foto's en daarop controleren we ook. Maar het verschil tussen goede foto's en vakantiekiekjes kan en mag ik gewoon niet maken. Zoom is een website voor iedereen, niet alleen voor foto's die de moderators mooi vinden...
BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2012 12:32    Onderwerp: Reageer met quote

maak dan een gallery voor de mensen die voor kwaliteit willen staan en een voor de kiekjes ofzo,

http://zoom.nl/foto/1855162/sport/lego-losers.html

staat er gewoon weer op gewoon ROTZOOI die heel de gallery verknallen

maar maakt niet uit ga van de week mijn foto's verwijderen en mijn abbo opzeggen,hangt me nu een beetje de keel uit,ik snap dat je niet zomaar alles kan weigeren maar het niveau van de gallery gaat heel omlaag,snap ook niet waarom er geen ideee wordt uitgedacht voor mensen die echt verder willen!! en de readctei houd haar eigen stil zwak zwak zwak !!!
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2012 17:35    Onderwerp: Reageer met quote

Wil idd graag in navolging van Marley weten hoe ik m'n profiel incl. foto's VOLLEDIG kan verwijderen.. Als DIT erop kan staan, dan wens ik géén abbo meer te zijn en ga ook ik op zoek naar een ander platvorm..
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2012 17:47    Onderwerp: Reageer met quote

ikke ga ook ff kijken hoe ik het beste alles kan verwijderen dus als ik het weet laat ik je het weteb dialoner

Evil or Very Mad plaats je ff bij een paar foto's commentaar krijg je dit de echte zoom mentaliteit komt dan naar boven:

Plaatste deze reactie op 11 juni 2012 om 16:56 uur
Hey bob marley

kijk kritiek maakt mij niks uit daar leer ik van maar er zijn altijd tiepes en daar van jij onder ... die denken dat ze God zelf zijn

Helaas bob marley er is maar 1 God ...

Jou foto,s zijn alleen maar wijven die je even volspuit en verder
ag wat sneuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

en dan over wijfen te spreken en zeggen dat je modellen een goede beurt geeft voor een foto

heel zwak zo dat is de mentaliteit op zoom en degene die dat zegt dat ze dan een gevorderde is nou toppie hoor @@
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jun 13, 2012 08:34    Onderwerp: Reageer met quote

De Lego foto is inmiddels niet meer toegankelijk.

dialoner schreef:
Wil idd graag in navolging van Marley weten hoe ik m'n profiel incl. foto's VOLLEDIG kan verwijderen.. Als DIT erop kan staan, dan wens ik géén abbo meer te zijn en ga ook ik op zoek naar een ander platvorm..

Je foto's kan je zelf per stuk verwijderen. De rest van de gegevens kan je ook zelf leeg halen. Het profiel zelf blijft bestaan vanwege administratieve redenen, maar dan zo leeg als dat je het zelf wil.
Al zou ik het persoonlijk erg flauw vinden om alles te verwijderen vanwege 1 foto die niet ala minuut werd weggehaald. Geef ons ook even de tijd...
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: