Meld je gratis aan

Introductie: Storingen op Zoom.nl
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mededelingen van Zoom.nl
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do sep 08, 2011 09:41    Onderwerp: Reageer met quote

Ja inmiddels werkt het weer en staat de foto ook weer in de gallerij. Gisteren heeft dat dus een paar uur geduurd, maar nu werkt het dus weer...

Grt Lex
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 14:42    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Kimvana,

Ik kan geen camera aan mijn profiel toevoegen. Heeft u enig idee waar dat aan zou kunnen liggen?
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 10:07    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Lacmverb,

Vervelend dat iets niet schijnt te werken. Welke browser gebruik je?
Heb je ook al eens je tijdelijke bestanden en cookies verwijderd? Kun je wel het merk toevoegen?

Ik hoor het graag.
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2011 12:40    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat het aan mijn browser ligt, meerdere functies werken namelijk niet bij mij! Een vriend heeft inmiddels mijn camera toegevoegd, dus voor nu is het probleem even opgelost. Bedankt!
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo mrt 14, 2012 18:11    Onderwerp: gelezen berichten.... Reageer met quote

Als ik zoom.nl bezoek en niet op het forum kom worden toch alle berichten sinds het laatste bezoek als gelezen beschouwd. Heel onhandig.

mijn site:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: vr mrt 16, 2012 12:12    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Kibo,
deze instelling schijnt standaard zo te zijn bij dit type forum.
Over enige tijd zal het forum wellicht een update ondergaan en dan zou het logischer moeten werken.
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma sep 10, 2012 12:30    Onderwerp: Re: Introductie: Storingen op Zoom.nl Reageer met quote

hanskl schreef:
Beste Zoomers,

Onze internetafdeling heeft de afgelopen maanden keihard gewerkt om de snelheidsproblemen op Zoom.nl aan te pakken en ook zijn enkele externe deskundigen aangesteld om daarbij te assisteren. Met resultaat. De belasting van de servers waar Zoom.nl op draait is sinds kort lager dan ooit en dat betekent dat de website sneller is geworden. We hopen dat jullie dat ook in het gebruik zullen ondervinden. De volgende stap is nu om er voor te zorgen dat we die snelheid vasthouden.

Om jullie beter op de hoogte te houden van eventuele storingen zijn we deze nieuwe categorie gestart waarin we hierover zullen berichten zodra er storingen op de website bekend zijn.

Redactie Zoom.nl

Beste Zoomredactie,

Ik krijg sinds zaterdagmorgen geen berichten meer binnen van Zoom over geplaatste foto's van mensen waar ik fan van ben en reacties op mijn foto's. Het heeft misschien te maken met het werken aan de nieuwe site maar anderen hebben diezelfde klachten niet. Met vriendelijke groet, Nel Hoetmer
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma sep 10, 2012 15:04    Onderwerp: Reageer met quote

beste Nel, vervelend dat dat niet meer werkt, hier zijn geen storingen bekend en werkt alles.
Zou je voor de zekerheid even je email-adres willen controleren en of het vinkje bij 'wijzig profiel' aan staat?
alvast bedankt
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma sep 10, 2012 15:22    Onderwerp: Reageer met quote

Beste redactie,

Bedankt voor de reactie op mijn bericht. Om 14.15 uur kwamen er opeens 87 berichten binnen. Shocked
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma sep 10, 2012 16:37    Onderwerp: Reageer met quote

ok, nou fijn dat het weer werkt in elk geval
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mededelingen van Zoom.nl Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6

Ga naar: