Meld je gratis aan

Klantenservice reageert niet!!!!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do sep 13, 2012 17:43    Onderwerp: Klantenservice reageert niet!!!! Reageer met quote

Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice, maar er wordt niet gereageerd. Ik neem aan dat men dagelijks hun mail nakijkt?

Dan de vraag hier maar stellen;
Ik heb na een lange pauze mij weer eens aangemeld als abonnee op het Zoom tijdschrift.
Kunt u mij zeggen wanneer ik foto's kan uploaden op de site? Ik zit namelijk al aan mijn max ivm met het account dat ik in 2006 al heb aangemaakt en hiermee verder wil.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: do sep 13, 2012 18:33    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Ik neem aan dat men dagelijks hun mail nakijkt?

Verkeerd gedacht, de ervaring leert dat je beter bellen

Note: dit had je ook al uit andere Klantenservice vragen kunnen opmaken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: vr sep 14, 2012 15:05    Onderwerp: Reageer met quote

Beste leon,

Bedankt voor je bericht. Je moet zelf je status in je profiel wijzigen naar abonnee om meer te kunnen uploaden. Hiervoor heb je abonneenummer en code nodig. Het nummer staat op de folie waar je Zoom.nl in thuis gestuurd krijg, de code heb je eenmalig ontvangen bij het afsluiten van je abonnement.
Mocht je deze niet meer hebben, kun je die opvragen bij onze klantenservice via klantenservice@idg.nl of 0900-3665233. Klantenservice ontvangt veel mail maar zal binnen vijf werkdagen reageren.

Ik hoop je hiermee voldoende geďnformeerd te hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: