Meld je gratis aan

Nummer 8 niet gehad

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za sep 15, 2012 14:37    Onderwerp: Nummer 8 niet gehad Reageer met quote

Het is weer zover GVD kom ik in de winkel ligt zoom nummer 8 er en ik heb hem weer niet ben nu ongelovelijk over de zeik.
Wat een klote ,klere bezorging is het geworden.En nu hopen dat de de redactie evan zoom het ledest en daar iets aan gaat doen en mij mijn blad even wil nazenden .
MVRGr Marcel
BerichtGeplaatst: za sep 15, 2012 14:47    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Wat een klote ,klere bezorging is het geworden

En dat is al een reeds vast gesteld feit!

Je kan ze beter telefonisch uitkafferen, dan hier je ongenoegen - op deze manier - te uiten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo sep 16, 2012 09:34    Onderwerp: Reageer met quote

[Mod]
Je hebt hier gereageerd toen je #5 niet ontvangen had. Je weet dus dat er al een topic bestaat over dit onderwerp. Gelieve daar dan ook - op gepaste wijze - verder te gaan.

Wellicht zou je de tip om te bellen ter harte kunnen nemen. Je ziet in eerder genoemd topic dat de redactie welwillend is. Het feit dat jij het blad niet gekregen hebt ligt zeer waarschijnlijk niet aan hun - zij plakken echt niet voor alle abbo's de etiketjes op de bladen - maar aan de bezorgdienst.
[/Mod]

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: