Meld je gratis aan

Een fout waar ik dus niet blij mee ben.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do okt 04, 2012 20:02    Onderwerp: Een fout waar ik dus niet blij mee ben. Reageer met quote

Kreeg de nieuwe zoom in huis en heb er weer met plezier naar gelezen..... TOT HALVERWEGEN.

De pagina's waar de nieuwe website werd geintroduceerd.
Hier kwam ik me eigen foto in tegen en wel 3 week.
Nu vond ik dat wel erg leuk natuurlijk.... MAAR mag dan wel me eigen naam er bij?
Er staat een naam van een hele andere persoon bij als eigenaar.

een zekere LINDA BEKKER....

Nee ik heet nog steeds Youri Nouwens.
Vind dit echt heel slecht en ook totaal niet kunnen.
Heb dan ook 2 dagen geleden hier een mail voor gestuurd naar de redacteur.
Helaas zonder antwoord nog.
Zit zelf echt totaal niet op dit soort grapjes te wachten.
Kreeg de zelfde dag toen de abbos het magazine thuis kregen een 12 verschillende mails waarom niet me eigen naam bij me foto stond...
heb toen heel snel gekeken en ja dan zak je broek af.

Bedankt ZOOM.
Wat hadden ze hiervoor??? een koude douche toch?
Nee dat me foto gebruikt is zonder dat het gevraagd was is nog tot daar aan toe maar dan andere namen er onder zetten?????
Geloof dat het verplicht is om de maker bekent te maken toch?
of zit ik er echt helemaal naast?
zijn dit nieuwe regels geworden?

mischien dat hier wel gereageerd wordt.

groetjes
youri.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
BerichtGeplaatst: vr okt 05, 2012 13:01    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Youri,

Onze hoofdredacteur heeft je vanmorgen beantwoord. Hopelijk heb je deze mail gelezen. Anders hieronder nogmaals.

Beste Youri,

We hebben voor de nieuwe website een mock-up gemaakt met een selectie uit prachtige foto’s van Zoom.nl en fictieve namen. Oorspronkelijk was het de bedoeling om die heel klein af te drukken, maar toen hij toch groot in het blad kwam, zijn we vergeten om de juiste namen van de makers erbij te zetten. Wij bieden je daar onze excuses voor aan en zullen het op de website rectificeren. Om alle makers van de foto’s toch de eer te geven die ze toekomt, plaatsen we de foto’s in een online-artikel met de juiste namen erbij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: wo okt 17, 2012 16:03    Onderwerp: Reageer met quote

Inmiddels staat het artikel live: http://zoom.nl/artikel/community/21832-de-juiste-namen.html

Nogmaals onze welgemeende excuses.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: