Meld je gratis aan

gesloten

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jan 01, 2013 15:19    Onderwerp: gesloten Reageer met quote

goede middag
ik heb een lens te koop aangeboden
en zie nu dat hij gesloten is
en kan dus ook niets aanpassen

hoe kan dit??

Ik hoor graag waarom dit zomaar kan gebeuren

Gr Irre
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: di jan 01, 2013 16:07    Onderwerp: Reageer met quote

[Mod]
Zie de reglementen voor het plaatsen van advertenties, punt 3. Bedenk dus goed wat je in je advertentie kwijt wilt en zet dat in één keer goed op. Kans dat 'ie kort na het plaatsen namelijk gesloten wordt. Wil je wijzigingen doorvoeren, dan kun je een nieuwe advertentie opmaken en vragen aan een moderator of de oude kan worden verwijderd. Dit natuurlijk wel binnen grenzen; elke dag een wijziging doorgeven wordt niet op prijs gesteld.

Is je item verkocht, dan het verzoek om een mod te vragen de advertentie te verwijderen.
[/Mod]

BerichtGeplaatst: di jan 01, 2013 16:10    Onderwerp: Te Koop canon 15-85mm. Reageer met quote

bedankt voor de info

ik wil dan de hem opnieuw plaatsen dan mag die andere weg

ik kan hem ook zelf niet verwijderen

ik zou een nieuwe maken

bedankt

gr irre
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jan 01, 2013 16:13    Onderwerp: Reageer met quote

Prima. Dan ga ik je advertentie weghalen. Wat mij al opviel, is dat de vraagprijs ontbreekt. Niet handig. Zorg je er ook voor dat je je meldingen voor persoonlijke berichten aan hebt staan. Als er dan mensen via een pb reageren, dan wordt je daar tenminste op geattendeerd.
BerichtGeplaatst: di jan 01, 2013 16:29    Onderwerp: Te Koop canon 15-85mm. Reageer met quote

klopt prijs was ik dus vergeten
ik heb hem nu opnieuwe geplaatst

bedankt

gr Irre
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jan 03, 2013 20:42    Onderwerp: Te Koop canon 15-85mm. Reageer met quote

ik had weer een nieuwe gemaakt, nu is deze weer gesloten

ik weet niet waarom

maar hij mag eraf gehaald worden
lens is verkocht

Mvg Irre
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr jan 04, 2013 00:51    Onderwerp: Re: Te Koop canon 15-85mm. Reageer met quote

irre schreef:
ik had weer een nieuwe gemaakt, nu is deze weer gesloten

ik weet niet waarom

[Mod]
Advertenties worden gesloten omdat we discussies over de advertenties willen vermijden. Staat ook in de Advertentie-reglementen waar ik eerder aan refereerde.
[/Mod]

irre schreef:
maar hij mag eraf gehaald worden
lens is verkocht

[Mod]
In m'n laatste regel van m'n eerste reactie had ik al aangegeven wat dan de juiste weg is om te bewandelen: een pb'tje naar een mod(erator). Maar ik heb het nu al gezien, dus zal 'm verwijderen.

Misschien handig om de Forumregels en voor sommige onderdelen specifieke richtlijnen eens door te nemen? Dan kom je ook niet voor verrassingen te staan Wink
[/Mod]

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: