Meld je gratis aan

Zoom + of Zoom -

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 15:28    Onderwerp: Zoom + of Zoom - Reageer met quote

Zondag jl heb ik me in ge schreven op zoom +, per ideal betaald.

Het geld was direct van mijn rekening of ge schreven maar GEEN ZOOM +

Gisteren gebeld naar de klantenservice, na enig zoekwerk kon men mijn betaling vinden.
Maar daar was niets mee gedaan, maar nu weer een dag later GEEN ZOOM +. Jammer van deze slechte service.


Groet
Gerard.
Embarassed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 15:37    Onderwerp: Reageer met quote

Heeft het niet gewoon even een beetje tijd nodig ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: ma feb 18, 2013 17:36    Onderwerp: Reageer met quote

Hoeveel tijd en hoe provisioneel zijn ze ?

Van: Klantenservice [mailto:klantenservice@IDG.NL]
Verzonden: vrijdag 15 februari 2013 11:03
Aan: Gerard
Onderwerp: RE: Zoom +

Geachte heer

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Hierbij zenden wij de bevestiging van ZOOM.nl +

G. *****
**************
82**** LELYSTAD

AMSTERDAM, 15 februari 2013

Onderwerp: Welkom bij Zoom.nl+

Geachte heer *****,

Welkom als abonnee van Zoom.nl+.

Wij hebben een jaarabonnement op ZOOM.nl + voor u opgestart vanaf 14 februari 2013. Dit is een jaarabonnement op Zoom Plus voor Zoom.nl abonnees (1 jaar voor 19,50 euro).

Voor meer informatie kunt u kijken op onze website: www.idg.nl/abonnementen.

Met onderstaande gegevens kunt u hier inloggen in uw eigen account, waar u onder meer uw
facturen kunt inzien en uw persoonlijke gegevens kunt wijzigen.
Door uw e-mailadres door te geven kunnen wij u betere service verlenen en u op de hoogte
houden van relevante informatie.

Klantnummer: *******
Wachtwoord****

Het kan maximaal twee dagen (na dagtekening van deze brief) duren voordat uw code
geactiveerd is en u succesvol kunt inloggen.

Vanzelfsprekend kunt u ons ook telefonisch bereiken op: 0900 3665233 (€ 0,05 p/m). Woont u in
het buitenland mail dan daar klantenservice@idg.nl.

Ook verwijzen wij u graag naar de website van Zoom.nl, www.zoom.nl. Hier kunt u tevens
profiteren van aantrekkelijke productaanbiedingen, exclusief voor onze abonnees, via
Abonneevoordeel.

Wij wensen u veel plezier met Zoom.nl+.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice IDG Nederland
Tanja van Bladeren


Tevens bevestigen wij u hierbij dat wij de betaling in goede orde hebben ontvangen via IDeal. Hierbij zenden wij u een kopie van de factuur.

Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Geachte heer/mevrouw,

Dank u voor de snelle reactie.
Er is echter een probleem, als ik de door u vermelde

Klantnummer: ******
Wachtwoord: ***** (klant nr. en wachtwoord verwijderd)

Inlog kom ik in het account van een meneer uit ZAVENTHEM BE
Dit is zijn Email adres
marcel.vanderschrieck@******

Ik denk dat dit NIET de bedoeling is.

Ook heb ik nog geen Zoom + account.
Registratiestatus
Type registratie: geen abonnee
Zoom.nl+ sinds:

Twisted Evil Twisted Evil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di feb 19, 2013 09:11    Onderwerp: Reageer met quote

Errug provisioneel.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di feb 19, 2013 09:27    Onderwerp: Reageer met quote

provisioneel =
provisorisch,

Kijk even in een woordenboek als je het niet weet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di feb 19, 2013 09:47    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat je eerst ZOOM NL ABONNEE moet worden om ZOOM+ te kunnen worden je bent namelijk GEBRUIKER Embarassed
_________________
Nikon D600 Nikon AFs 24-85 VR Nikon D300 met grip Sigma 15-30 mm 1:3.5-4.5 Sigma DC 17-70mm 1:2.8-4 MACRO HSM OS-Sigma APO 150-500 OS HSM

Sigma 70-200 2.8 APO HSM EX nikkor 105mm 2.8 Nikon macro speedlight SB29Nikon SB600
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di feb 19, 2013 12:21    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt voor je reactie,

Maar het lijkt me niet waarschijnlijk, het wordt als separaat abonnement aangeboden.

Ook bij de aanmelding wordt er niet naar een klant nr. gevraagd.

De kantenservice maak daar ook geen gewag van.

Maar weer eens met de klanten service gebeld , ze gaan er weer werk van maken, ik heb inmiddels nu wel mijn juiste klanten nummer en wachtwoord.

Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di feb 19, 2013 17:27    Onderwerp: Reageer met quote

Vanmorgen maar weer eens de klantenservice gebeld,
Na een kort gesprek met wederom een vriendelijke maar deze keer een zeer efficiënte dame,
Had ik binnen 15 minuten een ZOOM + account .
Rolling Eyes Laughing Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di feb 19, 2013 17:29    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi dat het opgelost is.
_________________
Like us @facebook!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls