Meld je gratis aan

Manfrotto 055XPROB statief met Manfrotto 804RC2 statiefkop

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Statieven
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo feb 24, 2013 12:22    Onderwerp: Manfrotto 055XPROB statief met Manfrotto 804RC2 statiefkop Reageer met quote

Ik kan 2e hands overnemen
Manfrotto 055XPROB statief met Manfrotto 804RC2 statiefkop

Wie kent deze producten en kan mij vertellen of het stabiel genoeg is om serieus mee te werken in combinatie met D7000 en verschillende objectieven, zoals tele en macro?

Bedankt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo feb 24, 2013 13:07    Onderwerp: Reageer met quote

Je moet bij dit soort vragen specifieker zijn wat betreft objectief benoeming. (opdat we enig idee verkrijgen over 't gewicht en of ze een gondel hebben de ja of de nee)

De 055XBPRO is opzich een goed "lomp" statief, welk de meeste combi-setjes wel kan dragen, maar de kop is natuurlijk nog belangrijker. De 804RC2 is de standaard kop die je mee krijgt als je het als zetje - nieuw -koopt en kan tot 4kg dragen, uitstekent vast te zetten.

Enig nadeel van de 055XBPRO vind ik zelf, de lange middenconsole. Het vergt enig gedult en oefening om laag bij de grond op te stellen.

Note: het is ook niet handig om een nieuw topic te starten als je over het onderwerp al een hebt lopen: http://forum.zoom.nl/viewtopic.php?t=43262
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo feb 24, 2013 19:31    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Note: het is ook niet handig om een nieuw topic te starten als je over het onderwerp al een hebt lopen: http://forum.zoom.nl/viewtopic.php?t=43262

Ik vond dit toch echt wel een andere topic gezien het over 1 bepaald type specifiek gaat.
Vandaar de nieuwe topic!

Bedankt voor de tips
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo feb 24, 2013 21:14    Onderwerp: Reageer met quote

[Mod]
Het gaat nu wel over een specifiek model, maar dat past prima in je vorige topic. De meeste topics beginnen met algemene vragen en op basis van de antwoorden kom je dan steeds dichter bij een specifiek product. Daar kun je dan je laatste vragen over stellen. Kortom: toch even opnieuw in je vorige topic aub.
[/Mod]

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Statieven Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: