Meld je gratis aan

Roundabout-NP Panoramic Head - Alternatief op Nodal Ninja?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Statieven
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo mrt 10, 2013 20:45    Onderwerp: Roundabout-NP Panoramic Head - Alternatief op Nodal Ninja? Reageer met quote

Ik kijk al een tijdje rond naar panoramakoppen voor een D300 met grip. Een grote variant dus. In principe neig ik naar Nodal Ninja maar de 5-serie wordt nog maar mondjesmaat verkocht en niet meer gemaakt. Bovendien betaal je de hoofdprijs van 500 euro. Het alternatief dat ze bieden is de veel duurdere M-serie.

Laatst vond ik bij toeval panoramakoppen van Roundabout-NP, een Duitse fabrikant, totaal niet bekend in Nederland. Op de site ziet het materiaal er veelbelovend uit en de prijs is de helft, zie onderstaande link. Ik kijk naar Deluxe 5R.

http://www.roundabout-np.de/epages/63231192.sf/en_GB/?ViewObjectID=18366605

Is er iemand die meer weet van deze producten? Ik ben heel benieuwd naar ervaringen.

Met vriendelijke groet,

Frederik van der Veer
www.vanderveerfotografie.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: ma mei 27, 2013 22:28    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben inmiddels de eigenaar van de Roundabout-NP Deluxe 5R. Prachtig ding, zeer robuust en functioneert goed. Hij kan niet uit elkaar gesleuteld worden zoals de Nodal Ninja dus hij kan best wat plaats in beslag nemen maar voor mij een tien voor 'value for money'.

Met vriendelijke groet,

Frederik van der Veer
www.vanderveerfotografie.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Statieven Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: