Meld je gratis aan

[Expositie] Fotografie ''Yo Soy'' Amsterdam Royal Gallery

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr mei 31, 2013 00:22    Onderwerp: [Expositie] Fotografie ''Yo Soy'' Amsterdam Royal Gallery Reageer met quote

Koningsstraat 37, Amsterdam (Nieuwmarkt)

### ART AND DRINKS ###

ZATERDAG 1 JUNI, 16:00u IS DE OPENING VAN DE FOTOEXPOSITIE "YO SOY" DOOR MAX BEERMAN IN DE AMSTERDAM ROYAL GALLERY. KOM GEZELLIG LANGS OM TE KIJKEN EN OM WAT TE DRINKEN.

Website: www.beermanphotography.com
---------------------------------------------------------------
De foto's in deze tentoonstelling (1-30 Juni 2013) zijn een verzameling van beelden vastgelegd in de afgelopen vier jaar. De reflectie van twee parallelle reizen, een lange afstand avontuur over de hele wereld, het vereeuwigen van momenten. Het maken van een onderbreking van de werkelijkheid en het omsluiten van gevoelens in elk snapshot Ö een meer intieme tour, in mij, een manier van werken met de zintuigen, het uiten van mijn eigen perspectief door de lens.

Mijn fotografie is een boek vol verhalen, elk beeld is een levenservaring, een reeks van gevoelens, de andere kant van mijn biografie, mijn stemming, een manier van het aansluiten van mijn geheugen en gevoeligheid.

Mijn blik achter de camera wacht stilletjes om gedempte kreet van een kind te verzamelen, de nederige schoonheid van een vergeten hoek, de magie van de vrijheid in een sprong of de contrasten van een stad die nooit de tijd heeft om kleuren van de hemel te zien.

Mijn lens, soms getuige van een realiteit en soms van een fantasie. Een onschuldige manier om te verrassen... met de nederige intentie te verbinden met een staat die niemand onverschillig laat.

Max (www.beermanphotography.com)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: