Meld je gratis aan

www.robvanderheiden.nl

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za dec 28, 2013 20:28    Onderwerp: www.robvanderheiden.nl Reageer met quote

Geheel vernieuwde website www.robvanderheiden.nl over o.a. model, portret, erotische en zwangerschapsfotografie.
Graag een reactie als je op en of aanmerkingen hebt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: za dec 28, 2013 22:45    Onderwerp: Reageer met quote

Ben bang dat er het een en ander technisch niet in orde is
- pagina laden duurt maar voort
- laat IE (9) vastlopen / crashen

Inhoudelijk reageren op hetgeen de website bevat gaat helaas niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo dec 29, 2013 09:35    Onderwerp: Reageer met quote

Vreemd in2lapland dat het op IE niet lukt. Op Apple Safari, Mozilla Firefox en Google Chrome lukt het wel. Ook op Ipad en Iphone lukt het wel.
Ik ga kijken en onderzoeken hoe het komt.
Bedankt voor je melding.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo dec 29, 2013 11:51    Onderwerp: Reageer met quote

Hier op zowel Firefox als op IE geen enkel probleem. Pagina's op IE duren wat langer om te laden, verders geen crash oid. Lijkt me geen fout te zijn in het ontwerp.

www.remcovandesanden.nl
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo dec 29, 2013 13:20    Onderwerp: Reageer met quote

Ook bij mij op IE11 duurt het laden van de 4 (flash) boxen aan de bovenzijde heel lang. Zo lang dat ik normaal al lang weer 'weggeklikt' zou zijn.
Zijn de afbeeldingen misschien te groot die je in deze elementen laadt?
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo dec 29, 2013 16:43    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi ontwerp, maar inderdaad merk ik zoals de rest, dat je foto's heel traag laden. Heb eventjes bekeken, je zit makkelijk aan 300kb of nog groter per foto, dit is al redelijk veel, zeker als je verschillende foto's hebt, zit je heel gemakkelijk aan de 5 a 10Mb, om heel je website in te laden (als het niet meer is)

Wat je probleem ook kan zijn, is je tool dat je gebruikt als galerij. Ik zie dat je al reeds een iets oudere versie van gebruikt, 1.3.3 is al reeds uit en jij zit op 1.2.9 . Probeer ook de laatste jquery library te gebruiken, helpt ook veel.

Maar volgens mij is je grote boosdoener, je te grote foto's qua resolutie en daardoor zijn het ook relatieve grote bestanden.
Wat je ook kunt proberen is om een html5 galerij te vinden, zal ook smoother verlopen. Want als ik naar beneden of boven wil scrollen, blijft het hangen, want hij veranderd ook constant je foto's op je homepage.

Dat jijzelf er nog weinig van ondervind is omdat alles opgeslagen is in je cache geheugen van je webbrowser, dus nog een tip is om regelmatig tijdens het opbouwen/aanpassen van je website, je cache geheugen regelmatig eens opschonen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: di dec 31, 2013 17:29    Onderwerp: Reageer met quote

Ook hier last van erg traag ladende foto's op de frontpage. Geen wonder: het zijn behoorlijk grote foto's. Dat is op die plaats helemaal niet nodig, de foto's hoeven daar niet groter te zijn dan je ze daadwerkelijk toont. Nu zorgt het voor performanceproblemen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jan 02, 2014 21:47    Onderwerp: Reageer met quote

Allen bedankt voor de reactie.

Ik heb de afgelopen dagen de foto's verkleind en de resolutie zoveel als mogelijk in tact gehouden.

De problemen met traagheid zouden moeten zijn opgelost.

Graag reactie!
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jan 02, 2014 21:59    Onderwerp: Reageer met quote

100 keren beter!

nog een klein minipuntje, je dropdown menu bij fotoshoot, zou ik een klein beetje ruimte tussenlaten tussen elk submenu, tis net iets te dicht op elkaar geplakt.

Voor de rest kan ik alleen maar zeggen, doe zo voort!

editje: bij contact, mss best ook captcha gebruiken, zo ga je tegen spammers en bots in.

Laatst aangepast door Darky135 op vr jan 03, 2014 11:11, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr jan 03, 2014 07:54    Onderwerp: Reageer met quote

Zo dat is een hele verbetering, zelfs zodanig dat IE de kans niet krijgt om na te denken.

Even technisch:
Ik zie een veelvoud aan style attributen op de elementen staan, persoonlijk zal ik dit allemaal naar een style-sheet halen.

Maar ja dit euvel is evenredig aan het gebruik van webpage/site generatoren.
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jan 28, 2014 17:16    Onderwerp: Reageer met quote

Mooie overzichtelijke site met mooie foto's.
BerichtGeplaatst: wo feb 12, 2014 16:37    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind je site goed opgebouwd en daardoor overzichtelijk. Ik weet waar ik moet zijn om bepaalde informatie te vinden. Ook op mijn smartphone is de website goed te bekijken, fijn!

Wel vind ik de site wat "oud" ogen en daarmee bedoel ik vooral de vormgeving en het lettertype, de lay-out zelf zeg maar. Het lijkt (en misschien is dat ook zo) dat je met frames of een tabel hebt gewerkt en dat ziet er mijn inziens ietwat ouderwets uit. Ik zou misschien het logo van jouw bedrijf ook meer bovenin neerzetten.
Naar boven
BerichtGeplaatst: do feb 13, 2014 15:21    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Rob,

Het www is verzadigd met website's over fotograven maar die van jouw springt eruit door zijn eenvoud en overzichtelijkheid. Je navigeert zonder er verder bij na te hoeven denken van pagina naar pagina.

Gerard
BerichtGeplaatst: vr mrt 14, 2014 23:22    Onderwerp: Bedankt Reageer met quote

Bedankt iedereen voor de positieve reacties!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: