Meld je gratis aan

[Fotocafé] Fotocentrum Beverwijk

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jun 23, 2014 16:57    Onderwerp: [Fotocafé] Fotocentrum Beverwijk Reageer met quote

Afgelopen periode hebben Hans van der Mast en Michel Mulder - twee Beverwijkse fotografen - in samenwerking met Stichting Kunst en Cultuur en de Werkgroep Fotografie Beverwijk het Fotocentrum IJmond "ISOO.nu" opgericht. Er is inmiddels een aantal bijeenkomsten geweest, waar besproken is wat de doelen van de organisatie zijn en welke activiteiten we op korte of langere termijn kunnen plannen. Ik schrijf "we", omdat ik in eerste instantie niet betrokken was bij de oprichting van dit Fotocentrum, maar wel bezig was met de oprichting van het Fotocafé IJmond (samen met twee bevriende fotografen, waaronder Fotostudio Manja). Omdat we verwachtten dat het geheel meer oplevert dan de som der delen, hebben we onze krachten gebundeld en maak ik inmiddels onderdeel uit van de werkgroep "Communicatie" en "Fotocafé".

Wellicht zijn er leden van ZOOM.NL die het leuk vinden om eens langs te komen bij het centrum. Meer info is te vinden op de site http://www.isoo.nu en op termijn op de bijbehorende Facebookpagina. De Facebookpagina Fotocafé IJmond is wel al actief. Je kunt de pagina liken en op die manier op de hoogte blijven van de geplande bijeenkomsten en eventuele andere activiteiten. De eerstvolgende bijeenkomst is op 5 juni. Doel van het Fotocafé IJmond is "Fotocafé IJmond is een initiatief met als doel fotografen uit de IJmond bij elkaar te brengen om gezamenlijk in een ontspannen sfeer informatie uit te wisselen over fotografie en alle facetten die daarbij horen". Kortom: gewoon gezellig en ongedwongen onder het genot van een hapje en een drankje met medefotografen babbelen over fotografie en aanverwante zaken.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Evenementen en Exposities Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: