Meld je gratis aan

Levering aan gekochte producten abboneevoordeel

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jul 30, 2014 08:11    Onderwerp: Levering aan gekochte producten abboneevoordeel Reageer met quote

Beste Zoom,

Onlangs op zoom.nl besteld de Rollei Tripod S3 statief op 10-7-2014.
Helaas nog geen schriftelijke bevestiging gehad van verwerking in het systeem. €42,50 is al wel afgeschreven.

Op 17-7-2014 een mail gestuurd via het contact formulier op zoom.nl. Als ontvangst bevesting krijg ik een email. "Wij hebben uw bericht omtrent Zoom.nl in goede orde ontvangen. Indien van toepassing, ontvangt u zo spoedig mogelijk een reactie"

Tot heden nog geen enkele reactie gehad en ook nog geen levering. Sad

Beste klantenservice van zoom.nl ik vind de procedure van bestelling betaling levering en afhandeling klachten slecht.

Hoe kan ik het snelst met iemend van de klanten service in contact komen?

Joris Peters
Doetinchem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za aug 02, 2014 15:04    Onderwerp: Levering van gekochte producten abonneevoordeel Reageer met quote

Hallo Joris,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb jij inmiddels al iets van hen vernomen?

Zag op het forum een 0900 nummer staan dat van de klantenservice zou zijn, maar kreeg te horen dat het nummer niet meer in gebruik is.

Groet,
Wennikon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: