Meld je gratis aan

Mijn (nog gratis) Website

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr mei 24, 2013 09:34    Onderwerp: Mijn (nog gratis) Website Reageer met quote

Hallo allemaal.
Ik wil bij deze mijn eigen website laten zien.
Het is een gratis website. Maar ik heb inmiddels al een domeinnaam en de nieuwe website is in opbouw.

Ik ben een beginner, en verdien bij als hobby. Ik kreeg heel veel vraag om foto's van andere kindjes te maken. Ik heb nu ongeveer een half jaar een canon eos 1000D en red me er nog prima mee. (fotografeer nu bijna een jaar)
Heb nog geen cursus of workshop gehad. De 1e workshop staat nu op 29 juni
En ik ga binnenkort beginnen met een basisopleiding aan de fotovakschool.

Vertel me wat jullie ervan vinden. De reacties zijn tot nu toe erg positief.
Verbeterpuntjes? Laat het me weten.

Groetjes Carina

http://cdtjuh83.wix.com/ccarinaaphotography
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: ma jan 20, 2014 20:46    Onderwerp: Geweldige fotos Reageer met quote

Heyhey,

ik heb je site eens bekeken, geweldige foto's hoor.
ik ben ook heel benieuwd naar je nieuwe site (wellicht is die er inmiddels?)

ik zie dat je inmiddels ook bijverdiend? Mag ik vragen hoe je hiermee begonnen bent en je zelf hebt gepromoot? ik wil langzaam aan ooit ook verder op deze manier. Smile. ik twijfel wel nog tussen kinderen of baby fotografie.

Verder ben ik wel benieuwd naar je instellingen. Ik heb de canon 500D dus als ik al zie wat jij maakt dan moet ik het met apparatuur wel kunnen.
ik vind de ogen op de fotos echt geweldig scherp. heel mooi gedaan.

complimenten

wellicht mag ik wat tips/instellingen van je krijgne? Smile

Ko3n

"Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen, en er gaat een wereld voor je open!"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: ma jan 27, 2014 03:27    Onderwerp: Reageer met quote

foto's op je website lijken niet helemaal scherp te zijn. Alsof je een te korte sluitertijd hebt gebruikt. Aantal exif gegevens van je foto's bekeken, de sluitertijd is bij veel foto's te lang.

Voorbeeld: foto graaauw iso 200, 1/50 sluiter f16.0 54mm
mijn tip: waarom niet naar iso 400 (tot iso 800 is de ruis acceptabel bij je toestel, vanaf 16000 storend aanwezig) Of nog beter: je diafragma richting f8 tot f11 (sweet spot van je lens, en genoeg scherp + onscherpte in de achtergrond is mooi meegenomen), zodat je de sluiter naar 1/100ste kan zetten. Dit heb je echt wel nodig met bewegende kinderen.

Geen kritiek, gewoon wat tips.
Naar boven
BerichtGeplaatst: do jun 12, 2014 21:02    Onderwerp: Reageer met quote

Wat mij opvalt is dat je geweldig mooie resultaten van shoots hebt gemaakt - echt super leuk om te zien! Maar als ik dan bij "achter de camera" kijk zie ik een stuk mindere foto. Het lijkt op een selfie, met de camera op een spiegel gemikt.

Op zich leuk, maar het zou veel mooier staan als je ook daar een professionele foto laat zien.
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma aug 11, 2014 10:30    Onderwerp: Reageer met quote

De foto's laden hier niet echt goed (ligt aan mijn internetverbinding) dus daar kan ik niet echt een oordeel over geven. Voor wat ik heb kunnen zien ziet het er leuk uit.

Ik heb echter nog wel een opmerking over de prijsstelling. Ik snap dat je de kosten laag wilt houden om zo ook wat opdrachten te krijgen en dat het allemaal nog hobby is maar toch. Kijk eens naar de hoeveelheid tijd die je kwijt bent aan de shoot, nabewerking, kosten van foto's en materialen (ook afschrijving), contact met de klant en plaats dat eens in verhouding tot de vraagprijs van € 25.

Het staat je uiteraard vrij je prijs zelf te bepalen maar ik vind de prijs in verhouding tot wat je krijgt wel erg laag.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: