Meld je gratis aan

Nieuwe website www.SR-fotografie.nl

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di aug 26, 2014 12:34    Onderwerp: Nieuwe website www.SR-fotografie.nl Reageer met quote

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik hier een topic gepost over wel of niet een blog op een fotosite.
Inmiddels heb ik vier blogs gepost op mijn site in de afgelopen tijd en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ongeveer 1 per maand/2 weken was de bedoeling, maar door vakantie hebben ze nog niet echt regelmaat. Dit wil ik wel zo gaan doen in de toekomst.
De blogs zijn er natuurlijk om nieuwe mensen te trekken, maar ook om mijn ervaringen te delen en de website wat persoonlijker te maken.
Als jullie nog onderwerpen hebben die een goede aanvulling zijn hoor ik dat graag. Ideeen genoeg in mijn hoofd, maar er kan altijd meer bij.
Als jullie verder nog tips of commentaar hebben op mijn website mag dat natuurlijk altijd. Leren en verbeteren wil ik graag.

www.SR-fotografie.nl

Op facebook heb ik ook een pagina SR-fotografie. Deze is ook gekoppeld aan mijn site.

https://www.facebook.com/pages/SR-fotografienl/226246470846368?ref=hl

Alvast bedankt.
Groetjes,
Sandra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: