Meld je gratis aan

Ik ben er ook aan begonnen....

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jul 19, 2014 17:25    Onderwerp: Ik ben er ook aan begonnen.... Reageer met quote

.... met een website te maken dus.
Foto's van allerlei onderwerpen, maar meestal aircraftspotting / luchtvaart.
Er is ook een gedeelte met privéalbums.
http://www.spectare.be

Groeten

Walter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: wo aug 06, 2014 17:08    Onderwerp: Reageer met quote

Een leuke site, niets speciaals kwa toeters en bellen maar dat hoeft ook niet. Wat mij wel opvalt is:

- De pagina's zijn erg lang dus je kunt ver naar beneden scrollen zonder dat er iets staat.
- Jammer dat de foto albums apart worden geopend en dat de layout dan niet meer aansluit bij de rest van je site.
- Wellicht wat info plaatsen over de fotograaf zelf op bijv. de contactpagina, altijd leuk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: wo aug 06, 2014 17:17    Onderwerp: Website Reageer met quote

Dank je wel voor comments.
1. Lange pagina's : ga ik iets aan doen. Dit is idd niet de bedoeling dat je na het scrollen niks meer tegen komt.
3. Goede tip, ga ik zeker verwerken. Er is momenteel een gastenboekpagina ter beschikking.
2. Ik heb ervoor gekozen om elk album te te openen in een eigen pagina en van daaruit kan je dan terug naar de homepage. Als je een suggestie hebt van hoe het eventueel beter kan, ( volgens voorbeeld van website zodat ik daar eens kan gaan kijken) hoor ik het graag.

Maar nogmaals bedankt voor de comments. Zo leert een mens tenminste bij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: ma sep 08, 2014 22:45    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Walter,

Ik vind het jammer van je site dat je word doorgelinkt naar een andere pagina om je foto's te bekijken.
Ook staan er heel veel foto's en zou ik er minder uitzoeken want nu zou ik ze nooit bekijken. Maar als je de bij bv het onderwerp 'honden' de 5 beste plaatst zou ik dat wel doen.

Verder vind ik de uitstraling van je site een beetje oudbollig (sorry!) en om dit te veranderen zou ik de achtergrond egaal paars maken en de schaduw bij de letters rechts bovenaan weghalen.

Verder is hij wel heel overzichtelijk dus dat is chill!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: