Meld je gratis aan

Foto van het Jaar 2014 - algemene voorwaarden, vraag

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo okt 08, 2014 16:56    Onderwerp: Foto van het Jaar 2014 - algemene voorwaarden, vraag Reageer met quote

Wat een ontzettend leuke wedstrijd; foto van het jaar 2014! Meedoen lijkt me ontzettend leuk. Maar natuurlijk lees ik altijd goed de algemene voorwaarden... en nu heb ik een vraag.

Begrijp ik de algemene voorwaarden goed? Word na inzending de foto eigendom van IDG en mogen zij de foto daarna gebruiken cq verkopen voor eigen doeleinden? En blijven ze dit recht eeuwig behouden?

Ik wil dolgraag meedoen, maar niet de exclusieve (auteurs)rechten op mijn foto's verliezen. Ik vind het prima en een eer als mijn foto's een keer in of voor Zoom zouden worden gebruikt! Deze eer is me al eens te beurt gevallen en ik genoot ervan. Smile
Maar als er opbrengsten via bijv. reclame uit mogen worden verkregen wens ik toch wel zelf de touwtjes in handen te hebben en te houden. Kan iemand me hier meer info over geven?

Alvast heel veel dank! Het is een leuke wedstrijd! Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: vr okt 10, 2014 11:19    Onderwerp: Reageer met quote

Weet iemand het antwoord? De inzendtermijn sluit vandaag en ik zou graag nog meedoen als ik de voorwaarden verkeerd zou hebben begrepen. Smile
Naar boven
BerichtGeplaatst: za okt 11, 2014 14:11    Onderwerp: Reageer met quote

Helaas is de termijn voorbij en heb ik dus niet meegedaan... maar desondanks zou een antwoord over deze algemene voorwaarden voor de volgende keer nog steeds heel fijn zijn. Dus ik hoop nog antwoord op mijn vraag te krijgen....
Naar boven
BerichtGeplaatst: za okt 11, 2014 14:37    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou IDG direct om uitleg vragen Very Happy Very Happy Very Happy

Sigma 70-200 2.8 APO HSM EX nikkor 105mm 2.8 Nikon macro speedlight SB29Nikon SB600
Naar boven
BerichtGeplaatst: za okt 11, 2014 17:09    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Diane

Sorry voor de late reactie,
Wat we bedoelen is dat we de foto mogen gebruiken voor publicatie in Zoom.nl magazine en eventueel bijvoorbeeld in een artikel in Zoom.nl magazine. we zullen bij publicatie wel altijd alsnog toestemming vragen, al is het maar omdat de geuploade versie te klein is voor publicatie en we dan graag het origineel ontvangen.

Groet
Hans, Zoom.nl
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: