Meld je gratis aan

Tijdschrift en video's weg na einde abonnement Ipad

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di dec 16, 2014 18:36    Onderwerp: Tijdschrift en video's weg na einde abonnement Ipad Reageer met quote

Direct na het beeindigen van het abonnement zijn de video's niet meer te bekijken. Ik heb ze eerder bekeken. Maar die worden dus niet gedownload.
Alleen de gedownloade tijdschriften kun je nog bekijken. Maar na een update van de app ben je alles kwijt.

In elke tijdschriften-app zit de mogelijkheid om aankopen te herstellen. Bij Zoom niet. Terwijl ik toch betaald heb voor die edities. Vervelend, want als je niet de tijd hebt om direct het hele tijdschrift te lezen, zie je het daarna nooit meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di dec 16, 2014 18:50    Onderwerp: Reageer met quote

Hi,

dat lijkt me vervelend. Ik zal er eens op letten,
want ik wil op termijn een ander magazine gaan proberen.

Heb je al naar de helpdesk o.i.d. gemaild?

Greetz, Peter
BerichtGeplaatst: di dec 16, 2014 19:25    Onderwerp: Reageer met quote

Tja,

Geen antwoord. En iemand anders zal het uitzoeken, ook al weken geleden. Maar dus vooral de app niet updaten als je de tijdschriften wilt behouden. En op tijd downloaden.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo dec 17, 2014 00:02    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is onder andere een reden dat ik vandaag mijn abonnement heb opgezegd.
De video's die gedownload zijn horen gewoon beschikbaar te blijven. Daar is immers voor betaald.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: