Meld je gratis aan

Waar stem je eigenlijk voor?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2014 21:10    Onderwerp: Waar stem je eigenlijk voor? Reageer met quote

Nadat ik toch wat vragen heb over het stemmen. Ben ik toch wat gaan zoeken. Ik kwam dit topic tegen:

http://forum.zoom.nl/viewtopic.php?t=43608

Ook mede hierdoor vraag ik me af waar stem je eigenlijk op? Waarom zou je stemmen? Om tussen de populaire foto's te komen? Een foto van de dag? Of misschien om je zelf een ere plek in de Zoom zelf te verkrijgen?

En is het niet stemmen op een foto van een ander eigenlijk iemand het niet gunnen en hopen dat jij net die ene stem meer kan krijgen?

In het topic van de link staat ook een reactie als:
dat er vaak mooie foto's voorbij komen die niet 1 stem krijgen.

Nu overkomt mij dit ook vaak. Recent zelfs nog. Wel een reactie met hoe mooi de foto wel niet is. Maar geen stem. Toch raar in mijn ogen.
Op een andere forum kreeg ik hier juist goede reacties op.

Dus waar stemmen we eigenlijk voor?
Wat gebeurd er met de stemmen?

* ik snap ook best dat ik als nieuw lid wat geduld zal moeten hebben misschien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: vr dec 19, 2014 22:41    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben van mening dat er te veel over word nagedacht. Voorkeur stemmen of vriendjes of stemmen die niet gegeven worden op een mooie foto.

Gewoon stemmen als jij denkt dat je het een mooie foto vind en meer niet.

Ik heb zelf ook wel eens een foto geplaatst waar ik dan geen stem voor kreeg. En bijvoorbeeld een dag later een andere zoomer die de zelfde molen postte en veel stemmen kreeg. Dan even naar mijn eigen foto gekeken en vergeleken en wat bleek. Mijn molen was net even iets minder scherp of niet scherp waar hij scherp moest zijn of de compositie was bij mij net even wat minder.

Ik denk dat je daar lering uit moet trekken en geen competitie moet zien in de stemmen die anderen wel krijgen.
Ik zie totaal geen afgunst of misgunnen op deze site maar ik zie het als een leerschool om jezelf beter te maken.

Met een site zoals deze met veel uitleg op het forum en van de foto`s met alle info mogen we alleen maar blij zijn.

Gr Ton.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za dec 20, 2014 14:42    Onderwerp: Reageer met quote

Maar telt je stem voor mee? Stem je ook daadwerkelijk voor iets?
Of is het meer een verkapte vind ik leuk?

(waar ik me in kan vinden dat die niet altijd gepast is bij foto's en daarom stem heet)
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: