Meld je gratis aan

Feedback en hulp www.maxpics.nl

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jan 03, 2015 23:37    Onderwerp: Feedback en hulp www.maxpics.nl Reageer met quote

Ik heb een eigen site die ik in mijn eentje beheer www.maxpics.nl, het probleem is ik krijg met moeite nieuwe content op de site omdat ik niet creatief genoeg ben. Ik zou graag feedback willen op mijn site en als mensen mij zouden kunnen helpen met schrijven van content zou het fijn zijn. Het is maar een hobby site en ik wil er een kleine community achter bouwen, dus heb ik gast schrijvers nodig om mee te beginnen, De achterliggende gedachte achter mij site is dat men de natuur moet waarderen dus staan er ook allemaal natuur feitjes op. Dit wil ik blijven combineren met fotografie technieken om zo de site interessant te houden. Ik hoop van mensen te horen of ze kunnen helpen. Voor wie dit leest en alvast opbouwende kritiek wil leveren bedankt, maar houd in gedachten dat het niet professioneel bedoeld is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: za jan 03, 2015 23:39    Onderwerp: Reageer met quote

Beste admin

Als dit mijn hulpvraag om gastschrijvers niet mag dan wil ik best mijn bericht aanpassen. Ik heb de toppost met regels doorgenomen en volgens mij mag het, maar zeker weten doe ik dat soort dingen nooit.

- Max van breemen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: