Meld je gratis aan

Winter Special

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jan 03, 2015 12:50    Onderwerp: Winter Special Reageer met quote

Gisteren heb ik de winter special in de winkel even snel ingekeken.
Ik schrok eigenlijk van de inhoud! Zo zag ik een spoedcursus die ik laatst in een ander nummer ook al gelezen had.

Een bladzijde verder een artikel dat ook al in de laatste 3 nummers gestaan heeft. En verderop nog eens.

Het leek wel op een samenvatting van de laatste 3 nummers.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za jan 03, 2015 15:53    Onderwerp: Reageer met quote

Hetzelfde verhaal als de normale uitgaves. Veel herhaling en reclame en weinig vernieuwend. Ik heb hem daarom dan ook opgezegd en ben overgestapt op een ander blad per 2015.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za jan 03, 2015 16:14    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is al aantal jaar zo. Helaas doet men hier weinig to niks mee. Dit is de reden dat ik in verleden mijn abo ook heb opgezegd.

Voor mij hoeft die extra ruimte om foto's te plaatsen etc niet. Hiervoor zijn betere alternatieven te denken.

Lets hope dat het goede voornemen voor dit jaar van IDG is om eens te luisteren naar haar lezers en oud lezers.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: za jan 03, 2015 17:09    Onderwerp: Reageer met quote

Hier ook, Crying or Very sad na 5 jaar had ik het ZOOM verhaal ook wel gezien.

Sigma 70-200 2.8 APO HSM EX nikkor 105mm 2.8 Nikon macro speedlight SB29Nikon SB600
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo jan 07, 2015 12:39    Onderwerp: Reageer met quote

Daar ik beginner ben is het voor mij nog wel te behappen, maar begrijp de teleurstelling wel.

Ik ben zelf hoofdredacteur van een hobby-magazine. Probeer altijd vernieuwd te zijn, maar het is soms best lastig want op een gegeven moment ben je wel bij gepraat omtrent wat algemene zaken (de techniek veranderd gelukkig wel steeds). Maar dan is het juist DE uitdaging om wel vernieuwd te blijven. Door nieuwe redacteuren te blijven zoeken die met een andere insteek en/of ideeen op de proppen komen kan ik ook steeds een blad op de deurmat van de leden krijgen wat interessant is (en blijft) om te lezen.
Daarnaast vind ik de achterban (je leden) DE belangrijkste factor die er is.
Zonder geen lezers geen blad! En ik kijk/luister hier dus erg goed naar.

Maar ik neem aan dat de redactie van Zoom ook meeleest hier?
En de eventuele frustraties/teleurstellingen mee neemt in het redactie-overleg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: za jan 10, 2015 16:17    Onderwerp: Reageer met quote

beste mensen

bedankt voor de reactie, we lezen inderdaad mee,
voor vragen kun je het snelst mailen of bellen.
Maar we nemen de opmerking hier uiteraard ter harte.

en nog de beste wensen natuurlijk!

groet
Hans
redactie Zoom
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Magazine Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: