Meld je gratis aan

nieuwe website en opdrachten?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jan 30, 2015 14:18    Onderwerp: nieuwe website en opdrachten? Reageer met quote

Hallo allemaal

Ik ben al een aantal jaar bezig met fotografie en heb laatst mijn eerste betaalde opdracht gehad. Ik vind dit erg leuk om te doen en hoop meer opdrachten binnen te halen.

Ik weet nog niet zo goed hoe ik dat het beste aan kan pakken En wil jullie vragen of jullie tios voor mij hebben.
Ik heb een website gemaakt en ook ben ik actief op marktplaats.

Mijn website is www.vandenburgfotografie.nl als iemand tips heeft of feedback op mijn website hoor ik dat heel graag. Hoe kan ik er voor zorgen dat mensen mij vinden en in willen huren.

Alvast bedankt voor de reactie.

Gr
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: vr jan 30, 2015 16:14    Onderwerp: Reageer met quote

Als je in de toekomt wat wilt gaan verdienen, zou ik ipv een dvd met alle bewerkte foto's, eigenlijk beter "afdrukken" (op elk materiaal) gaan verkopen.
Als je het digitale bestand uit handen geeft, heb je niets meer, en kunnen ze er mee doen wat ze willen.
Als je kwaliteit goed genoeg is, betalen ze er graag voor. Iemand die naar mijn mening zo'n bescheiden bedrag vraagt, schaal ik niet zo hoog in om in te huren voor betaalde opdrachten.
Verder ben ik benieuwd hoeveel foto's en wat voor bewerkingen je wilt gaan leveren voor 100 euro.

kortom:
100 euro 2 uur met 3 afdrukken 20x30 en 6 afdrukken 13x18 commercieel een betere basis. De meerverkopen brengen dan de winst.

Uiteraard moet iedereen zijn eigen concept ontwikkelen, maar je vroeg om tips. Vandaar.
PENTAX K 20 D + Pentax K 3 + *18-55 DA-WR / 50-135 DA *2.8 / 90 mm macro 2.8 1:1 / DA18-250/ sigma 75-500/sdm 35 1.4 /en dan nog de nodige prime's / FGZ 540 externe reportageflitser / metz reportageflitser 58 AF2 + studioflitssets
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr jan 30, 2015 16:46    Onderwerp: Reageer met quote

Hartstikke bedankt voor de tips. De reden dat ik een laag bedrag vraag is omdat ik dacht dat dat werkt om klanten te krijgen. Als ik dan mijn portfolio uitgebreid heb kan ik misschien meer vragen.
Om het op verschillende materialen te printen is een heel goed idee, alleen ik had het een beetje afgekeken van bruidsfotografen en die leveren vaak ook bijv 80 bewerkingen in een bepaald pakket. Bijv 6 uur fotografie en dan 200 bewerkingen.

Ik vind het lastig, maar super bedankt voor de feedback alle tios zijn welkom.
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr jan 30, 2015 19:21    Onderwerp: Reageer met quote

Nette en vooral geen drukke website, ook het swipen geeft een mooi effect.

Sucses!!

Om vooruit te komen, moet je soms een stap terug doen...
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: