Meld je gratis aan

Reageren en stemmen op foto's

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jul 14, 2013 15:54    Onderwerp: Reageren en stemmen op foto's Reageer met quote

Beste Zoomers,

Als IK reageer en een stem geef op een foto, hoef JIJ je niet verplicht te voelen om ook bij mij een reactie of stem te geven!

Want ik weet dan niet of het oprecht is ja of de nee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo jul 14, 2013 18:14    Onderwerp: Reageer met quote

Ik snap de achtergrond, het valt mij soms ook op dat dezelfde groepen mensen vaak op elkaar reageren en dan kan je je afvragen in hoeverre het commentaar nog zinnig is.
Maar.... vaak als iemand reageert op mijn foto, kijk ik dan even wie de persoon is die reageert door naar zijn/haar portfolio te kijken. Als ik dan iets moois ontdek dan reageer ik. Want er komen teveel foto's voorbij om ze allemaal te zien en dan kan je soms mooie exemplaren missen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo jul 14, 2013 23:57    Onderwerp: Reageer met quote

Dit.

Is het nadeel van sites waar mensen kunnen stemmen op elkaars foto's. Bij 500px wordt er gewoon schaamteloos om gebedeld, erg jammer. Op zoom zie je soms dat leden met tientallen vrienden ook voor elke foto tientallen stemmen krijgen, al dan niet oprecht.

Het voelt ook wel een beetje lullig om door iemands foto's te spitten en er niks moois tussen zien zitten, terwijl diegene wel bij jouw foto's heel positief was.
Naar boven
BerichtGeplaatst: di sep 03, 2013 00:16    Onderwerp: Reageer met quote

Vroeg me al een tidje af hoeveel foto's er op een avondje geplaatst worden op Zoom. Om ongeveer 20:00 uur een foto geplaatst, 4 uur later staat mijn foto op pagina 26. Best veel eigenlijk.
Naar boven
BerichtGeplaatst: di sep 03, 2013 08:27    Onderwerp: Reageer met quote

Hoewel ik hier nog niet zo lang rondzwerf viel me dat ook op, er worden zo enorm veel foto's geplaatst dat het bijna niet meer te doen is om dit bij te houden. Ik kies meestal een onderwerp en dan blader ik een aantal pagina's door.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo nov 13, 2013 07:37    Onderwerp: Reageer met quote

ChrisFLKG schreef:
Dit.

Is het nadeel van sites waar mensen kunnen stemmen op elkaars foto's. Bij 500px wordt er gewoon schaamteloos om gebedeld, erg jammer. Op zoom zie je soms dat leden met tientallen vrienden ook voor elke foto tientallen stemmen krijgen, al dan niet oprecht.

Het voelt ook wel een beetje lullig om door iemands foto's te spitten en er niks moois tussen zien zitten, terwijl diegene wel bij jouw foto's heel positief was.

Is mij ook opgevallen, zelfs bij National Geographic, mensen die duizenden foto's "geliked" hebben.
Er zou eigenlijk een limiet gesteld moeten worden aan het aantal fav's dat je kan geven per 24 uur.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2015 22:22    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben in het verleden actief geweest met het plaatsen van foto's maar ben daarmee gestopt omdat ik het opdringerige karakter van het moeten reageren omdat andere Zoomers ook op jou foto's reageren helemaal zat was. Ik vraag er niet om dat Zoomers reageren. Nu viel me zelfs een opmerking ten deel op mijn prikbord waarin de suggestie wordt gewekt dat ik iemands foto's niet mooi zou vinden. De persoon in kwestie reageerde wel op mijn foto's maar ik nooit op de zijne. Dat is dus precies wat ik bedoel. Los nog van het feit dat die suggestie volkomen uit de lucht is gegrepen, geeft dat exact aan waarom ik ermee gestopt ben. Het zou de redactie erg sieren als het account op Zoom.nl los wordt gekoppeld van het abonnement en er zonodig met een afzonderlijke code kan worden aangelogd voor die abonnees die dit wel wensen te onderhouden. Ook zou het erg fijn zijn wanneer je reacties op het prikbord zelf kunt moderaten. Iedereen kan maar klakkeloos plaatsen wat ie wil zonder dat je daar als abonnee invloed op uit kunt oefenen. De manier waarop een aantal functionaliteiten nu is ingericht, staat me erg tegen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: do feb 12, 2015 06:49    Onderwerp: Reageer met quote

Dit bedoelde ik ook met onderstaande link

http://forum.zoom.nl/viewtopic.php?t=45769&highlight=
BerichtGeplaatst: do feb 12, 2015 09:38    Onderwerp: Reageer met quote

Kunnen deze topics niet gewoon samengevoegd worden?
Aangezien het onderwerp op hetzelfde neerkomt...

Steeds maar weer nieuwe topics aanmaken over de te plaatse foto's met diens stemmen en reacties is een beetje teveel van het goede.

Want ik neem aan dat de boodschap bij de mensen van Zoom.nl nu onderhand wel bekend is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: do feb 12, 2015 09:42    Onderwerp: Reageer met quote

Die zijn niet hetzelfde, maar voel je vrij om te solliciteren als mod.
BerichtGeplaatst: do feb 12, 2015 09:50    Onderwerp: Reageer met quote

Ze gaan beide hoofdzakelijk over het stemmen op foto's.
In mijn ogen dus aardig hetzelfde. Wink

Maakt verders niet uit. Als jij er graag een nieuwe discussie over wilt beginnen ben je daar vrij in uiteraard. Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: do feb 12, 2015 09:51    Onderwerp: Reageer met quote

Waarom altijd die knipogen?

Plat lezen Very Happy
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: