Meld je gratis aan

Foto's beoordelen en moderaten prikbord

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo feb 11, 2015 22:48    Onderwerp: Foto's beoordelen en moderaten prikbord Reageer met quote

Ik ben in het verleden actief geweest met het plaatsen van foto's maar ben daarmee gestopt omdat ik het opdringerige karakter van het moeten reageren omdat andere Zoomers ook op jou foto's reageren helemaal zat ben. Ik vraag er niet om dat Zoomers reageren. Het zou de redactie erg sieren als het account op Zoom.nl los wordt gekoppeld van het abonnement en er zonodig met een afzonderlijke code kan worden aangelogd voor die abonnees die dit wel wensen te onderhouden. De fotocursussen vind ik bijvoorbeeld wel weer zeer interessant. Ook zou het erg fijn zijn wanneer je reacties op het prikbord zelf kunt moderaten. Iedereen kan maar klakkeloos plaatsen wat ie wil zonder dat je daar als abonnee invloed op uit kunt oefenen. Kortom. De manier waarop een aantal functionaliteiten nu is ingericht, staat me als abonnee erg tegen. Let wel. Ik wil graag abonnee blijven van een verder prachtig magazine. Maar dit gegeven trekt dat voornemen erg in twijfel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: za feb 21, 2015 17:10    Onderwerp: Reageer met quote

UP! Very Happy
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: