Meld je gratis aan

Zoom.nl App

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr aug 22, 2014 07:22    Onderwerp: Zoom.nl App Reageer met quote

Beste,

Ben al een tijdje bezig met het krijgen van een antwoord via allerlei mailtjes over het gebruik van de Zoom.nl App voor Android.

Heb een Samsung Note 3 en wil graag hier ook via de app de magazine kunnen bekijken. Maar wanneer ik in de playstore kijk en eventueel wil installeren dan kan dat niet omdat hij aangeeft dat de applicatie niet compatible is met mijn toestel.

Is er een losse .apk bestand te krijgen zodat hij wel te installeren is op me Samsung Note 3?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Dennis Marchetti
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di aug 26, 2014 16:09    Onderwerp: Re: Zoom.nl App Reageer met quote

silver323 schreef:
Beste,

Heb een Samsung Note 3 en wil graag hier ook via de app de magazine kunnen bekijken. Maar wanneer ik in de playstore kijk en eventueel wil installeren dan kan dat niet omdat hij aangeeft dat de applicatie niet compatible is met mijn toestel.

Hier hetzelfde probleem.. Kan dit toegelicht worden? Lijkt of alleen Apple ondersteund wordt.. Surprised
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma sep 01, 2014 11:21    Onderwerp: Zoom.nl magazine app Reageer met quote

Hallo,

Op dit moment is de Zoom.nl magazine app nog niet beschikbaar voor smartphones. Zoom.nl is constant bezig met het door ontwikkelen van de app, ook zal er gekeken worden naar een versie waardoor deze ook op smartphones beschikbaar zal zijn. Houd vooral de site en de Zoom.nl nieuwsbrief in de gaten voor de nieuwste updates. Bedankt voor jullie bericht!

Mochten jullie nog vragen hebben dan horen wij dat graag!

Met vriendelijke groet!
Naar boven
BerichtGeplaatst: di apr 07, 2015 22:48    Onderwerp: Reageer met quote

Waarom niet voor WP? Kost dat nou zoveel meer?
Naar boven
BerichtGeplaatst: di apr 07, 2015 23:10    Onderwerp: Reageer met quote

Er is een reden dat ik nooit met apps werk.
Er zijn zoveel besturingssystemen en men kijkt voornamelijk naar Apple en Android. Evil or Very Mad
Alsof de rest niet bestaat. Rolling Eyes
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: wo apr 08, 2015 22:32    Onderwerp: Reageer met quote

marcel73 schreef:
Alsof de rest niet bestaat. Rolling Eyes

Welke rest...

Wink
BerichtGeplaatst: do apr 09, 2015 02:53    Onderwerp: Reageer met quote

Dat bedoel ik dus. Crying or Very sad

Naast Apple en Android zijn WP en Symbian zeer grote besturingssystemen. De meeste apps worden echter alleen voor Apple en Android geschreven omdat men de rest niet belangrijk vindt en men het te duur vindt om voor alle platformen een app te maken. Shocked
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: