Meld je gratis aan

[Workshop] Weekendworkshop bruidsfotografie (NL + BE)

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Workshops van Zoomers
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za apr 11, 2015 14:36    Onderwerp: [Workshop] Weekendworkshop bruidsfotografie (NL + BE) Reageer met quote

Dit bericht is geplaatst met toestemming van ZOOM.NL

Je wilt je verdiepen in de wereld van bruidsfotografie en alles wat daarbij komt kijken, of je bent gevraagd om er binnenkort één te fotograferen? Je wil gaan starten als (part time) bruidsfotograaf en bent op zoek naar de laatste tips en tricks voor een vliegende start? Je zoekt verdere verdieping in je werk? Je wilt zekerder zijn van jezelf tijdens een bruidsreportage of in je werk als fotograaf? In een tweedaagse -zeer- intensieve weekendworkshop leer ik je alles wat ik 10 jaar geleden bij mijn start als bruidsfotograaf zo graag had willen weten…. Bij mijn workshop brengen we de theorie meteen in de praktijk. Je hoeft dus niet te wachten tot je eerstvolgende opdracht.

Agenda:

Vrijdag 5 en zaterdag 6 oktober 2018 – Deventer;
Zaterdag 13 en zondag 14 oktober 2018 - Landgoed Altembrouck in Belgie.

Kijk voor meer informatie, heel veel recensies en het inschrijfformulier op: https://yourweddingphotos.eu/informatie-voor-fotografen

Wat vinden anderen er van:

Karin: Ik heb lang getwijfeld of ik deze workshop zou doen, ik heb een goedlopend bedrijf en fotografeer al een lange tijd. Ik zou graag wat meer bruiloften fotograferen dan ik nu doe en wilde daarbij ook leren hoe ik betere (creatievere) foto's kan maken van de dag zelf. De vraag was of Peter nog nieuwe inzichten kon brengen en dat heeft hij zeker gedaan! Hij vertelt vol passie over zijn vak en heeft me op meerdere punten aan het denken gezet en me zeker inspiratie gegeven over hoe ik nu verder moet.
Ik was ook enorm onder de indruk van alle moeite die Peter heeft genomen rondom de details van de workshop. De beide locaties waren prachtig, de lunch heerlijk, volop drankjes (en zelfs taart!). Hij heeft nergens op bezuinigd.
De workshop lijkt misschien veel geld, maar voor 2 dagen inclusief dit alles is dat het absoluut niet. Het is iedere euro waard!

Laatst aangepast door yourweddingphotos op wo okt 26, 2016 07:13, in totaal 5 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: di aug 14, 2018 14:55    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb nieuwe data toegevoegd.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Workshops van Zoomers Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: