Meld je gratis aan

Vijf jaar verder...

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr apr 17, 2015 11:32    Onderwerp: Vijf jaar verder... Reageer met quote

In 2010 plaatste ik hier een topic waarin ik trots (zoals iedereen) mijn website liet zien. Vijf jaar verder is er veel veranderd. Ik ben me meer gaan richten op het seriematig fotograferen. Daarbij word ik ondersteund door een prima mentor via de Fotobond. Een paar weken geleden leverde dat ook een mooi succesje op. Bij de wedstrijd 'seriefotografie' van de afdeling 03 Drenthe-Vechtdal won mijn serie 'Niet in het vakantiealbum' de eerste prijs.

Ik had mijn website gemaakt via Jalbum in combinatie met de skin Bananalbum, dat zag er best mooi uit en werkt ook goed met de desktop-applicatie, alleen zag het er op een tablet totaal anders uit. En dat begon mij te irriteren. De afgelopen maand ben ik dan ook bezig geweest met het 'verbouwen' van mijn site. Ik maak nu gebruik van one.com en het resultaat wil ik jullie hier graag laten zien. Niet zo zeer om op- of aanmerkingen te vragen, maar gewoon omdat ik het leuk vind om datgene waar ik me mee bezig houd met jullie te delen.
Ik probeer regelmatig nieuw werk te plaatsen of bestaande series te verbeteren.

Bekijk mijn vernieuwde site hier:

www.hannovandijk.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: di mei 05, 2015 22:59    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Hanno,

Mooie simpele, maar doeltreffende site.
Uiteraard ook de foto's bekeken, vooral die van de verlaten interieurs zijn erg mooi!

Groeten, Pim
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: