Meld je gratis aan

Nieuwe website looydesign

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma mei 11, 2015 11:55    Onderwerp: Nieuwe website looydesign Reageer met quote

Beste forumleden, momenteel weer bezig met een nieuwe website te maken waarvan ik graag jullie tips ontvang. Albums gaan nu nog extern maar deze wil ik proberen om te implementeren in mijn website.

Graag jullie tips en opmerkingen Smile

www.looydesign.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: ma mei 11, 2015 23:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er leuk rustig uit. Wat ik me afvraag is: waarom gebruik je Engelse termen als je verder een volledig Nederlandse website hebt?
Mooi strak, kijkt rustig, niet teveel poespas.

Benieuwd hoe hij er verder uit komt te zien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di mei 12, 2015 11:43    Onderwerp: Reageer met quote

Klopt.. vind dat altijd net wat "leuker" als de Nederlandse quotes waar ik ook geen leuke of sprekende van heb kunnen vinden. Mocht je tips hebben zijn ze natuurlijk welkom.

Bedankt verder voor de opmerkingen Smile
Naar boven
BerichtGeplaatst: di mei 12, 2015 15:39    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn tip zou zijn:

- Onderste header / contact, sitemap en social media. Neem aan dat deze nog gevuld moeten worden? Erg kaal/niet af zo.
- Zelf zou ik kiezen voor het logo rechts te plaatsen en de linkjes te centreren (of logo links en centreren afhankelijk van wat mooier staat, maar ik denk rechts).
- Contact invulformulier is erg lang qua invoer. Zou de invoerbalken zeker korter maken om meer overzicht te hebben.
- Of alles NL of alles Engels. Het "leuk" staan is imho verleden tijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: wo mei 13, 2015 11:37    Onderwerp: Reageer met quote

Ja klopt, die moet nog gevuld worden, of de balk kleiner. Mijn adres hoeft er zoiezo niet in aangezien het hobbymatig is.

De rest wat je noemt moet ik inderdaad nog wat mee doen. Heb deze eigenlijk zo online geslingerd zonder dat ie echt af is. Maar ik ga je tips zeker meenemen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Mijn website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: