Meld je gratis aan

Canon LP-E6 ~ originele of nep batterij

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Canon
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do aug 15, 2013 17:32    Onderwerp: Canon LP-E6 ~ originele of nep batterij Reageer met quote

Canon LP-E6

Aan de buitenkant is het niet te zien Surprised
BerichtGeplaatst: ma feb 10, 2014 00:10    Onderwerp: Reageer met quote

Is het opzich verderceen probleem dat die nep is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: wo mei 14, 2014 20:05    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb een third party LP-E5 batterij als extra voor in mijn batterygrip en daar is totaal niks mis mee en was echt 1/3 van de prijs van een orginele Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: do mei 15, 2014 20:59    Onderwerp: Reageer met quote

Ik merk ook geen verschil, past perfect en dat inderdaad voor een fractie van de prijs voor een originele Smile
BerichtGeplaatst: vr mei 16, 2014 19:48    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er ook meerdere voor mijn 7D, werken prima en zijn voorzien van chip om uit te kunnen lezen Very Happy enige minpunt is dat de behuizing erg slecht geproduceerd is en na verloop van tijd 'uit-elkaar-valt'....ik heb dat opgelost met een stukje goed hechtende tape [ dat het dus niet loslaat in je body! ]
BerichtGeplaatst: zo mei 24, 2015 13:47    Onderwerp: Reageer met quote

Bij www.123accu.nl accu besteld LP-E4 2400 mAh 25 euri (eigen huismerk) voor Canon 1D Mark IV, ik ben benieuwd wat het is.

Vorig jaar bij www.subtel.nl LP-E6 1800 mAh 22,95 euri (Cellonic) gekocht voor de Canon 7D en 5D Mark III. Tot nu toe geen problemen, nadeel is wel dat die accu's allemaal dezelfde serienummer hebben, worden herkend door beide camera's. Wel eerst een paar keer opladen voor ze volledig vol zijn.

Let wel op bij deze SUBTEL site: levertijd want het was op voorraad en het zou binnen 3 weken geleverd worden......echter......ik moest er zelf via mail effe flink achteraan, ik had ze na 6 weken want ze hadden ze dus niet op voorraad. Bij deze site eerst informeren of datgene wat je wilt bestellen, ook daadwerkelijk op voorraad is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: zo mei 24, 2015 14:48    Onderwerp: Reageer met quote

Of zoek even op MP korting verkoper almere

Zeer goede ervaringen en alles origineel!
BerichtGeplaatst: zo mei 24, 2015 16:05    Onderwerp: Reageer met quote

Eeee leuk site effe in de favorieten gezet Very Happy .

Je schrijft dat het origineel is, dat klopt echter niet, het wordt gefabriceerd door derden. Geen probleem want daar zoek ik ook vaak na t.a.v accu's e.d.

Ze zijn daar echter wel duurder en ik mis de specifikatie t.a.v. mAh, ze omschrijven wel gelijkwaardige capaciteit.

Bedankt voor de tip Razz .
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo mei 24, 2015 16:45    Onderwerp: Reageer met quote

Dan zijn het goeie kopieën Very Happy

filmpje

Die beide van mij zien er exact hetzelfde uit Surprised

Het lijkt origineel maar ik kan het fout hebben natuurlijk Shocked
BerichtGeplaatst: zo mei 24, 2015 17:06    Onderwerp: Reageer met quote

Ha ha ha, eee ja klopt, ha ha ha.

Staat in de tekst bij die accu's "vervangende accu's" en als je die plaatjes uitvergroot zie je ook geen Canon staan.

Maar wat je voor de gek houdt is het openingsscherm van die site, alle emblemen van diverse merken worden daar getoond en dan denk je "orgineel", nee dus.

Maar een derde partij is een stuk goedkoper en werkt netzo goed of misschien wel beter, ik heb gelukkig nog steeds zeer positieve ervaringen met die derde fabrikanten.

Ja ja Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Naar boven
BerichtGeplaatst: di jun 02, 2015 22:10    Onderwerp: Reageer met quote

Bij www.123accu.nl de bestelde LP-E4 2400 mAh (25 euro) accu heb ik inmiddels binnen. Merk van de accu is Cameron Sino (Made in China).
Accu heeft 100 mAh meer dan de orginele van Canon (2300 mAh).

Het opladen in de Canonlader verliep snel, accu wordt ook herkend door de Canon 1D Mark IV inclusief staat van de accu. Ziet er op zich dus goed uit Very Happy , nu ervaren hoe snel de accu leeg is en levensduur.
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr jun 05, 2015 22:22    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren bij 123inkt twee LP-E6 accu's bestelt, waarom.......wel ik kreeg op mijn 5D Mark III de melding "communicatieprobleem met accu rechts", daarna ook probleem met hetzelfde probleem accu links. Deze accu's waren van een "derde partij" geen merknaam erop, 5 jaar volghouden, niets mis mee dus.

Tja dan zou je kunnen zeggen van: orgineel, echter........mijn LP-E4 orgineel van Canon (van een ANDERE CAMERA 1D MARK IV) geeft inmiddels ook al een waarschuwing, dat ik die accu moet gaan calibreren (dat heb ik al gedaan) vanwege staat van de accu, en dat al na ..............................................

Tja.............................wat is wijsheid...................en wat betekend orgineel na veel centjes moeten betalen voor een orgineel................

Wordt .....................vervolgd.................... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Naar boven
BerichtGeplaatst: za jun 06, 2015 06:42    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wacht het af Very Happy
BerichtGeplaatst: zo jun 07, 2015 10:37    Onderwerp: Reageer met quote

De LP-E6 accu's inmiddels binnen 2000 mAh (merkloos), worden herkend door de camera's. Ze hebben wel dezelfde serienummer.

Zo te zien komen die uit dezelfde fabriek als de 1800 mAh (Cellonic) die ik een jaar terug heb gekocht, serienummers zijn gelijk aan de 2000 mAh accu's.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Canon Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: