Meld je gratis aan

Flitser Sony A77 II

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Sony
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za okt 03, 2015 18:24    Onderwerp: Flitser Sony A77 II Reageer met quote

Ik had eerst een sony a390, maar die heeft die heeft nog de minolta voet. Weet iemand een goede flitser met de sony voet?

Mijn budget is laag omdat ik het niet heel vaak gebruik dus een redelijke flitser voor niet al te veel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za okt 03, 2015 18:50    Onderwerp: Reageer met quote

Je kunt adapters krijgen om een flitser met minolta voet op de A77-II te zetten.

http://www.sony.nl/electronics/cameras-met-verwisselbare-lens-overige-accessoires/adp-maa
Sony Alpha A77 +VG - Sony Alpha A700 +VG - Sony 16-50mm F2.8 - Sony 16-105mm F3.5-5.6 - Sony 70-300mm F4.5-5.6 G - Tamron AF 28-300mm F/3.5-6.3 - Minolta AF 50mm f1.7 - Sigma MACRO 105mm F2.8 - Tamron SP AF10-24 F3.5-4.5 - HVL-58AM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
BerichtGeplaatst: zo okt 04, 2015 20:55    Onderwerp: Reageer met quote

Weet niet hoeveel je er aan uit wilt geven. Misschien is de Sony HVL-F32M wat voor je. Dan heb je wel volledig automatische lichtmeting inclusief draadloos. Mocht dit boven budget zijn, dan zou je bij de andere merken mogen kijken, bijvoorbeeld Metz

Een 2de hands is misschien ook nog mogelijkheid. Aantal Minolta flitser's werken ook op je Sony m.b.v. een verloop voet, maar moet dan wel flitser nemen met D in de naam. Bijvoorbeeld de 3600HSD of 5600HSD
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: ma okt 05, 2015 14:11    Onderwerp: Reageer met quote

Een hele goede is de Sony HLV-43M, maar die is waarschijnlijk boven je budget.

Metz levert ook goede en is goedkoper.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Sony Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: