Meld je gratis aan

Achtergrondsysteem studiofotografie ervaringen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Accessoires
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2016 15:51    Onderwerp: Achtergrondsysteem studiofotografie ervaringen Reageer met quote

Ik ben op zoek naar een kwalitatief goed achtergrondsysteem voor studiofotografie. Echter zijn hier veel mogelijkheden voor en is het aanbod erg groot. Heeft iemand misschien tips/ervaringen voor een goed achtergrondsysteem met alles er op en er aan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: di jan 12, 2016 23:35    Onderwerp: Reageer met quote

De tip die ik voor je heb, is om een systeem te nemen, waarbij de ligger zonder gereedschap in- en uit elkaar gehaald kan worden. De ligger bestaat altijd uit meerdere delen. Ik heb een wat duurdere heavy-duty versie van Calumet Photo. Daarbij worden de delen van de ligger in elkaar geschoven, waarbij een palletje van het ene deel in een gaatje van een ander deel valt.

Je hebt ook systemen van (licht) aluminium. Die zijn vaak goedkoper, maar dan moet je de delen vaak met imbussystemen vastzetten. Zul je zien dat je de verkeerde kant op draait, de imbus niet bij je hebt etc. Vond ik dus niks.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Accessoires Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: