Meld je gratis aan

afstandsbediening Nikon D3000

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Nikon
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo dec 23, 2015 18:32    Onderwerp: afstandsbediening Nikon D3000 Reageer met quote

Ik heb voor mijn Nikon D3000 een afstandsbediening gekocht maar ondanks de goede recensies vind ik dat hij te wensen overlaat. Het probleem is de afstand tot de camera die ik moet aanhouden, tot ongeveer 10cm. Als ik verder weg ga staan, bijv een meter of twee, reageert hij niet en vaak is het ook nog eens een verschil of ik hem voor of achter de camera houd. Het is een draadloze, een Nikon ML-L3, en de batterijen heb ik al eens verwisseld. Ik heb hem net een week en slechts een paar keer gebruikt. Een linkje naar het verdachte object: http://www.cameranu.nl/nl/p84/nikon-ml-l3-afstandsbediening
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: do dec 24, 2015 10:30    Onderwerp: Reageer met quote

In het derde gebruiksreview op de site van de winkel in je link staat duidelijk: "Behoorlijk bereik op afstand, zeker 10 meter".
Als die van jou maar tot 10cm werkt, dan is er duidelijk iets mis. Dus terug naar de winkel en je beroepen op garantie!
Maar het kan natuurlijk ook aan de ontvanger in de camera liggen. Dat kan dan in de winkel onderzocht worden met een andere afstandsbediening.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo jan 17, 2016 11:51    Onderwerp: Reageer met quote

En? Is het probleem opgelost? Zo ja: wat was het probleem? Zo nee: wat ga je nu doen?
Beetje feedback is altijd leerzaam!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Nikon Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: