Meld je gratis aan

Welke mobiele flitsset?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Flitsers
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jan 25, 2016 20:28    Onderwerp: Welke mobiele flitsset? Reageer met quote

Beste leden,

Mijn naam is Christian en ik ben op dit moment opzoek naar een mobiele flitsset die op locatie dmv een accu te gebruiken is. Voor veel opdrachten heb ik vaak licht nodig, ook op plaatsen waar geen stopcontact is, op dit moment los ik het nog op met speedlights maar dat werkt niet naar mijn zin.

Ik weet niet goede welke set ik moet nemen.
Het moet aan een paar dingen voldoen:

-niet te zwaar
-High speed zodat ik overdag ook op f2.8 kan schieten
-betrouwbaar

Ik zit dus te twijfelen tussen enkele sets van Elinchrom, maar ik kom er niet aan uit of de quadra sets ook high speed ondersteunen?
Ook zag ik de Phottix indra 500, lijkt mij een mooie set, heeft iemand hier ervaring mee?

Vriendelijke groet,
Christian
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: di jan 26, 2016 23:00    Onderwerp: Reageer met quote

De quadra heeft een speciale snelle versie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: zo feb 14, 2016 16:18    Onderwerp: Re: Welke mobiele flitsset? Reageer met quote

Kwam deze mooie review tegen: review Indra 500 misschien is deze flitser niet zo degelijk als een quadra, maar met een Odin heb je wel een heel handig systeem. Mocht je voor deze flitser gaan, ben ik wel heel benieuwd naar je bevindingen.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Flitsers Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: