Meld je gratis aan

Opvouwbare achtergrond voor thuis studio

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Accessoires
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr feb 12, 2016 11:35    Onderwerp: Opvouwbare achtergrond voor thuis studio Reageer met quote

http://www.folux.nl/Webwinkel-Product-118358075/BRESSER-BR-TR26-180x240x240cm-Wit-Zwart.html

Zoals in bovenstaande link. Ik heb cheap ass gepoogd met een katoenen doek een achtergrond systeem zelf te knutselen. Het plooit als een dolle en dat zie je heel erg terug in de foto's (kan het onscherp maken maar dan zie je het nog steeds als schaduw). Kost me veel te veel tijd in de nabewerking Wink. Of in de voorbereiding omdat ik niet graag strijk Wink. Dat het op de grond plooit vind ik nog wel prima, maar de achtergrond (verticaal) moet voor mij gewoon egaal zijn, en dat wil gewoon niet met mijn huidige doek.

Een voorwaarde voor al mijn fotospulletjes is "gering opbergvolume" in verband met de andere bewoners van ons huis. Zo'n opvouwbaar systeem ziet er dan wel interessant uit. Alleen zie ik al wat plooitjes in de productfoto van de witte doek! Die zien er echter wel een stuk minder erg uit dan wat ik nu heb, dus ik heb moeite om in te schatten hoeveel je er van weer ziet in je foto's.

Heeft iemand ervaringen met dit soort systemen? Er zijn er van meerdere merken, ik ben niet echt merk gebonden, bovenstaand link is gewoon een mooi voorbeeld. Kan iemand me wellicht wijzen op een review waar ingegaan wordt op de plooiendheid? Ik vind zelf vooral reviews waarin wordt ingegaan op opbergvolume Wink
Of misschien voorbeelden tonen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: di feb 16, 2016 01:16    Onderwerp: Reageer met quote

Ik gebruik een dergelijk scherm regelmatig als achtergrond. Gewoon een witte merkloze van 30 euro op een beurs. Ik heb er eentje zonder zo'n flap die doorloopt op de grond (maar ik gebruik hem dan ook voor half-body portretten).

Flitsertje erop met een gel en dan heb je een mooi verlopende achtergrondkleur.

Even oefenen hoe je hem weer moet opvouwen (net zoals je met je opvouwtentje liever in je achtertuin loopt te klooien dan op de camping voor al je toekijkende vrienden ";-)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Accessoires Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: