Meld je gratis aan

Andere Strap

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Accessoires
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr mei 15, 2015 02:37    Onderwerp: Andere Strap Reageer met quote

Hee Mensen,

Ik ben al een tijdje aan het fotograferen (evenementen, concerten, portretten) en nu zoek ik voor Evenementen en concerten een nieuwe strap, omdat ik vaak loop met 3-4 lenzen (80-200, 100-300, 24-70 en een fisheye) en dan nog 2 body's. Nu loop ik veel met een rugzak of slingbag rond, maar met het warme weer is het niet ideaal. Hebben jullie tips/ advies voor een nieuwe strap (voornamelijk voor de 80-200 en 100-300).

Nu loop ik dus met 1 Blackrapid strap, en een grote rugzak. Liefst wil ik naar een Slingbag, double strap, en een Slingbag (net zoiets als Adam Elmakias) Zijn er bepaalde merken die jullie aan of af raden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: vr mei 15, 2015 03:59    Onderwerp: Reageer met quote

Goedemorgen Tom,

Persoonlijk kan ik je geen advies geven, maar kijk eens op Youtube Smile

Suces met je gemaakte keuze Very Happy
BerichtGeplaatst: vr mei 15, 2015 15:53    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb eigenlijk nooit het nut van met twee camera's op een festival rond te lopen. Ik heb dat ook gedaan en maakte eigenlijk steeds maar foto's met één camera en vrijwel nooit door elkaar heen.

80(70)-200 voor podium en soms voor shots van het publiek en een kortere lens voor tussen het publiek en dan kun je net zo goed wisselen.

Het versschil tussen 200 en 300 mm vind ik zo gering, dat ik alleen een 80-200 meenemen.

Met een kompactere en lichtere set rondlopen, maakt het geheel ook nog een stuk fijner voor jezelf.

Je zal wel eens fotootje missen, maar daar moet je mee leren leven. Je mist zoveel foto's, zonder het te weten, omdat je naar iets anders keek en 70% van het geheel zie je ook niet, omdat het buiten je beeldveld bevindt.
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr mei 15, 2015 21:58    Onderwerp: Reageer met quote

Ik loop meestal ook maar met 1 body rond, maar de andere body zit altijd in me rugzak.

Daarnaast neem ik met evenementen altijd die lenzen mee (meestal de 100-300 niet) Maar wil gewoon net zon systeem als Adam Elmakias (1 camera slingtas en een dubbele strap) Maar nu wil ik graag weten welke tas en welke strap word aangeraden
Naar boven
BerichtGeplaatst: za mei 16, 2015 00:42    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Tom,

Zelf gebruik ik de double strap van op/tech. Kan er met gemak een volle dag mee lopen. Niet duur en erg tevreden over. Als je op double strap zoekt op ebay vind je een hoop alternatieven die zelfs nog goedkoper zijn.
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr feb 19, 2016 14:07    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is de reden dat ik hier voor het eerst echter rond gaan snuffelen en nu adressen. Verdrietig ben in het geval dat ik doe, dan is snel maar is uit goed ... dit is niet essentieel geweest.

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Accessoires Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: