Meld je gratis aan

gebruik foto op site van zoom.nl

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di mei 10, 2016 21:19    Onderwerp: gebruik foto op site van zoom.nl Reageer met quote

Zonder bronvermelding maakt zoom.nl gebruik van mijn foto bij een aankondiging van een wedstrijd.
Ook op verschillende mails mijnerzijds, komt geen enkel reactie. tja das toch echt wel bijzonder Crying or Very sad

---

Beste,
Ik zag dat jullie mijn foto waarderen en gebruiken op jullie site. Ik had het wel zo netjes vinden als jullie dat vermelden en mij in kennis stellen.
Graag jullie reactie.
Jeroen van Heel

Het gaat op de zonsondergang.

Ps ik heb schillende mails gestuurd en geen enkele reactie ontvangen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: wo mei 11, 2016 19:24    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb geen enkele betrekking bij dat gedeelte van Zoom dus kan je geen antwoord geven vanuit Zoom.

Maar als gebruiker van het forum wel natuurlijk. Op het moment dat je lid wordt hier ga je akkoord met de voorwaarden van Zoom, daarbij staat duidelijk het volgende:

"Degene die materiaal plaatst op Zoom.nl kent Reshift Digital hierbij een kosteloos, niet-exclusief recht toe om het geplaatste materiaal te gebruiken, te reproduceren en weer te geven. Degene die het materiaal plaatst gaat er dus mee akkoord dat Reshift Digital zijn of haar foto's mag hergebruiken. Denk hierbij aan het plaatsen van desbetreffende foto('s) in een overzicht in het tijdschrift Zoom.nl of op de Zoom.nl DVD. Hij of zij vrijwaart Reshift Digital voor eventuele andersluidende aanspraken van derden."

Ik denk dat het hem hier in zit.

Hier alle voorwaarden waarmee men akkoord gaat:
http://zoom.nl/gebruiksvoorwaarden.html

www.remcovandesanden.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2016 09:35    Onderwerp: Reageer met quote

hier is inmiddels mailcontact over geweest
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Vragen aan Klantenservice Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: