Meld je gratis aan

Reageren op foto's gewoon doen!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di aug 11, 2015 19:34    Onderwerp: Reageren op foto's gewoon doen! Reageer met quote

Na even kort zoeken merk ik dat het (niet of nauwelijks) reageren op foto's probleem zeker al uit 2011 stamt. Ik heb er zelf ook al diverse topic's met oplossingen geplaatst. Dit is mijn laatste poging.

Laatst op een andere forum ook een kleine discussie over het reageren op foto's. Ook veel korte kreten. Weinig inhoudelijk.

Om mijzelf even te quoten van dat forum:

Quote:
Even tijd voor maken. Er hoeft echt niet op iedere foto gereageerd te worden. Als je ergens een goede mening over hebt kan je die geven.
(wel positieve punten benoemen natuurlijk)

Dus kortom. We moeten gewoon gaan reageren op fotos's.

Hier aandacht aan besteden in het magazine en op zoom.nl zelf & het gewoon gaan reageren zet dan hopelijk een kettingreactie op gang.

[/quote]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: vr jul 08, 2016 15:28    Onderwerp: reageren op foto's Reageer met quote

Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik plaats regelmatig foto's en zou graag commentaar zien zodat ik mijn foto's kan verbeteren.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za jul 09, 2016 09:45    Onderwerp: Reageer met quote

Troost je...

Ik heb ook Flickr een 'fan' die ALLES van mij like'd, niet erg geloofwaardig Sad
BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2016 10:44    Onderwerp: Reageer met quote

beste Zoomers,

hier op de redactie zien we het probleem ook. Er komt een nieuwe website en daarin zal het aantrekkelijker worden om te reageren.

groet
Hans, redactie Zoom
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Zoom.nl Website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: