Meld je gratis aan

[Workshop] Workshop Studio Portret - 30 okt - Nijmegen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Workshops van Zoomers
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo okt 02, 2016 15:37    Onderwerp: [Workshop] Workshop Studio Portret - 30 okt - Nijmegen Reageer met quote

Dit bericht is geplaatst met toestemming van ZOOM.NL

Leuke kleinschalige workshop voor zowel de startende als de ervaren fotograaf. We gaan werken met licht en met ervaren modellen om een sfeervol portret neer te zetten. Iedereen krijgt 1-op-1 shoot tijd met het model met begeleiding.

Wil jij je studio skills verbeteren en (beter) leren omgaan met licht in de studio? Wil jij een creatieve en treffende vertaling van je moods maken naar een portret? Wil jij je foto's nog sterker maken in de nabewerking? Dan is deze workshop echt iets voor jou!

Locatie is mijn studio in Nijmegen waar we met zowel flitsers als natuurlijk licht aan de slag gaan. Datum is zondag 30 oktober.

update: het eerste model voor de workshop is bevestigd: ervaren fashion model Joanne Maalderink. - Division Model Management (NL) Independent Management (IT)

Voor meer informatie en inschrijving ga je naar mijn website onder workshops

Check hier het event op mijn facebook pagina.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Workshops van Zoomers Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: