Meld je gratis aan

Adobe CS6 gevraagd voor zakelijk gebruik

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Te koop gevraagd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za okt 08, 2016 08:15    Onderwerp: Adobe CS6 gevraagd voor zakelijk gebruik Reageer met quote

Ik ben op zoek naar Adobe CS6 voor zakelijk gebruik op mijn Mac.

Hierbij zoek ik specifiek de programma's Photoshop, Illustrator en InDesign. Deze zitten in o.a. de Adobe CS6 Master Collection, Adobe CS6 Design Premium of Adobe CS6 Design Standard.

Heb je ooit Adobe CS6 gekocht, maar gebruik je het niet meer? Dan neem ik deze graag van je over. Een prijs van ongeveer 400 euro lijkt mij redelijk.

De overdracht van de licentie regel ik graag netjes. Adobe staat verkoop van licenties toe. De overdracht verloopt met een transfer-of-license formulier. Zie: https://helpx.adobe.com/x-productkb/policy-pricing/transfer-product-license.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Zoom.nl forum index -> Te koop gevraagd Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: