Meld je gratis aan

opslaan in photoshop

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2016 08:59    Onderwerp: opslaan in photoshop Reageer met quote

Is er iemand die mij wat meer kan vertellen over het opslaan van foto's in photoshop?

Ik wil graag foto's opslaan die ik heb bewerkt en ik wil de mogelijkheid hebben om deze foto's op zeer groot formaat (bijv. 100 x 60) af te drukken.

Welke kleurruimte moet ik kiezen?
Moet ik 8/16 of 32 Bits/Channel kiezen en welke resolutie moet het bestand hebben?

En kies ik als ik 'save as' heb gekozen voor 'Baseline Standard/ Baseline Optimized'/ Progressive

Alvast dank voor de reacties!

Laatst aangepast door cinnerp op za aug 06, 2016 15:55, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2016 09:25    Onderwerp: Reageer met quote

Zo ja, wil diegene mij een pb sturen?
zo werkt een forum toch niet...

Stel gewoon je vragen met betrekking wat je wilt weten da wel waar je problemen ondervindt.
Naar boven
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2016 12:37    Onderwerp: Re: opslaan in photoshop Reageer met quote

cinnerp schreef:
Zo ja, wil diegene mij een pb sturen?

Zo werkt het forum niet. Het is niet een persoonlijke helpdesk. De bedoeling is dat iedereen er wat van leert, en iedereen er zijn steentje aan bijdraagt.

Als je specifieke vragen hebt en ik je kan helpen geef ik je graag antwoord... in deze thread
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2016 13:20    Onderwerp: Reageer met quote

Je kan geen foto's opslaan in PS, alleen opslaan met PS en dan komen ze op een HDD waar jij dat wil en hoe jij het wil.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2016 09:47    Onderwerp: Re: opslaan in photoshop Reageer met quote

cinnerp schreef:
Is er iemand die mij wat meer kan vertellen over het opslaan van foto's in photoshop?

Ik wil graag foto's opslaan die ik heb bewerkt en ik wil de mogelijkheid hebben om deze foto's op zeer groot formaat (bijv. 100 x 60) af te drukken.

Welke kleurruimte moet ik kiezen?
Moet ik 8/16 of 32 Bits/Channel kiezen en welke resolutie moet het bestand hebben?

En kies ik als ik 'save as' heb gekozen voor 'Baseline Standard/ Baseline Optimized'/ Progressive

Alvast dank voor de reacties!

Zoek eens maar het boekje adobe classroom in a book voor photoshop hier in staat precies hoe je afbeelding kunt opslaan voor afdrukken. Het is gelijk een mooi boek om photoshop goed te leren kennen zonder dat je hier iets vraagt en geen antwoord krijgt.
Hij is in het Nederlands te krijgen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Software Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: