Meld je gratis aan

fashion fotografie in hotel

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Tips en Trucs
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2016 17:11    Onderwerp: fashion fotografie in hotel Reageer met quote

hi allemaal!

ik ben nieuw op dit forum, maar lees wel regelmatig mee bij andere topics. binnenkort ga ik met een team foto's schieten in een hotel, waarschijnlijk in Amsterdam. ik heb er natuurlijk erg veel zin in, maar dit wordt voor mij de eerste keer schieten in een hotel, dus ik ben ook een beetje zenuwachtig haha! ik heb dan ook nog een aantal vragen, waar jullie mij hopelijk bij kunnen helpen.

eerst even een overzicht van wat we gaan maken:
- we gaan foto's schieten waarbij chique jurken centraal staan, met veel pailletten en de hele mikmak
- de foto's worden waarschijnlijk in zowel de lobby als vergader achtige ruimtes en hotelkamers geschoten

ik beschik over een canon 80D en een 24-70 f/4.0 lens. nu de vraag: gaat het mij lukken om de foto's zonder aparte flitsset e.d. te schieten? ik denk zelf altijd dat dat mooier wordt, maar heb hier dus absoluut geen ervaring mee. omdat ik uiteraard goed werk wil afleveren vroeg ik mij af of iemand hier wellicht ervaring heeft met een soortgelijke situatie? en hoe dit dan is gedaan!

ik hoor het heel graag. alvast bedankt voor jullie reacties!

groetjes,
sacha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Tips en Trucs Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: