Meld je gratis aan

canon 70D v.s. 5d mark iii

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Canon
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2016 12:48    Onderwerp: canon 70D v.s. 5d mark iii Reageer met quote

Hoi,

Ik wil misschien een overstap maken naar fullframe. Met name omdat ik in slechte lichtomstandigheden ook scherpe beelden wil schieten.

Nu zat ik er aan te denken om mijn huidige (relatief nieuw okt. 2015) 70D te verkopen en voor een tweedehands mark ii te gaan. Maar volgens mij heeft dit weinig zin, behalve de grotere sensor.

Nu zat ik te kijken naar de mark iii, meteen een stuk duurder, maar heeft dit ook zin om deze overstap te maken? Of is mijn huidige camera voldoende en moet ik het op een ander terrein zoeken.

Wat betreft lenzen:

Canon 1.8 50 mm
Canon 16 - 35 mm 2.8
Canon 70 - 300 4.5 5.6 DO

Graag tips! Camera wil ik mee op reis nemen, dus moet echt handzaam zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: wo dec 14, 2016 08:36    Onderwerp: Reageer met quote

Scherpe beelden in minder licht omstandigheden kun je ook schieten met de 70D. Ik zou gezien je omschrijving eerder zeggen. Probeer je techniek te verbeteren...

Post een foto met volledige EXIF informatie. Dan kan men je helpen met tips op basis van techniek. Zelf vaak genoeg overstappen gemaakt. Die niet nodig waren. Uitdaging zat/zit in mijn techniek en niet in de apparatuur die ik gebruikte.

Voor reizen het reizen zou verkies ik een systeemcamera boven een spiegelreflex.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Canon Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: