Meld je gratis aan

Lightroom dolt me?!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr okt 14, 2016 17:51    Onderwerp: Lightroom dolt me?! Reageer met quote

Heb net 150 foto's geďmporteerd in LR maar er verschenen er maar 60 in de bibliotheek. Bij nogmaals importeren gaf LR aan dat hij ze al had geďmporteerd maar ik kan ze nergens vinden. Uiteindelijk heb ik de bestandsnamen van de ontbrekende beelden veranderd maar weet iemand hoe dit probleem kan zijn ontstaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtGeplaatst: za dec 24, 2016 13:35    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo, ik heb helaas geen antwoord op je vraag maar heb wel (vaker) hetzelfde probleem. Een rits foto's die ik ineens niet kan importeren. Ik zie dat je de naam veranderd hebt, dat ga ik ook proberen.

Aanvulling: het hernoemen hielp bij mij niet, ik heb alle bestanden gekopieerd en in een nieuwe map gezet. Toen kon ik ze wel opnieuw importeren in LR. Het gekke is dat er foto's bij waren die ik naar mijn mening niet eerder in LR heb bewerkt.

Fijne kerstdagen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za dec 24, 2016 19:52    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,
Ik denk dat ik het net zo heb opgelost als jij. Dankjewel voor je meedenken. Ik heb nog een tip voor als het je ooit overkomt:
Recent was ik mijn lensprofielen kwijt. Ik heb me suf zitten zoeken maar ik, o sukkel, bleek in BASIC en niet in RAW te hebben gefotografeerd. En dat koppelt LR er geen lensprofiel aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Software Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: