Meld je gratis aan

Even voorstellen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 52, 53, 54

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Het Zoom.nl Café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do dec 31, 2015 14:04    Onderwerp: Reageer met quote

EvoX schreef:
Ishje schreef:
Hallo, Ik ben Aisha. Afgelopen Maandag heb ik, na lang wikken en wegen, een Nikon D5200 aangeschaft. Nu heb ik er een 18-55 lens bij, maar ik heb al tweedehands een 18-105 lens gekocht. Ik ben een absolute noob op het gebied van fotografie, en ik hoop op dit forum veel te kunnen leren, en uiteindelijk mijn eigen steentje bij te kunnen dragen.

http://www.digitalefotografietips.nl

Hoi Evox, jij bent geloof ik die toen een vraag had over mijn Metz flitser.
Maar deze is voor digitale camera,s niet goed als ik zo de keuze van jou digi lees.
Maar goed, ik ben van de mnd December, en pas lid van dit prachtige forum, en hoop dus met jou ook veel te leren hier.
Sigermund.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: zo jan 03, 2016 22:48    Onderwerp: Reageer met quote

Even zoeken op het forum, kwam ik bij dit voorsteltopic uit.

Hallo allemaal!

Járen geleden kocht ik mijn eerste spiegelreflex camera en al snel was ik helemaal verslaafd, waar ik ging... ging mijn toestel ook. Ik heb wat leuke uitbreidingen gekocht om wat dieper in te kunnen gaan op mijn foto's.
Helaas heeft deze camera het enkele jaren geleden begeven, maar het was niet mogelijk direct een nieuwe aan te schaffen, nu vier jaar later heb ik weer een toestel gekocht. Mijn merk is Canon en ik fotografeer nu met een Canon 100D. Wellicht voor velen niet interessant... maar het toestel wat ik graag zou willen past niet in mijn portomonnee Wink
Fotograferen is voor mij puur een hobby en vooral de ontspanning is voor mij zo belangrijk.
Ik fotografeer het liefst de natuur in Macro, maar ook landschap... en dieren tja.. Ik ben een dierenliefhebster.
Op dit forum hoop ik vooral veel feedback te krijgen wanneer ik foto's plaats, iets waar ik wat aan heb en waar ik mee verder kan. Daarnaast hoop ik hier veel bij te leren en op te krikken.
In het verleden heb ik een cursus fotografie gedaan, maar merk ook dat ik een deel daarvan weer kwijt ben.

Kortom, zoals ik het nu zie een leuk en leerzaam forum en ik hoop hier nog lange tijd rond te kijken en lezen Smile
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2016 21:46    Onderwerp: Hoi! Reageer met quote

Hoi
Ik ben Brigitte en fotografeer hobbymatig. Voornamelijk portret, rennende honden en natuur.
Lees al geruime tijd mee, maar heb me nu eindelijk geregistreerd.
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma dec 26, 2016 22:03    Onderwerp: Reageer met quote

hallo ik ben flappie en kom uit noord holland
30 jaar getrouwd en heb 3 kinderen.
midde januari ga ik een bassis cursus fotografie doen waar ik erg veel zin in heb.
tot die tijd hoop ik hier veel te lezen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2017 16:46    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik ben Sim, 26 jaar oud en ik woon in Hoorn (afkomstig uit Mechelen, BE).
Van 2011 tot 2013 heb ik 2,5 jaar van een 5 jaar durende fotografieopleiding gevolgd aan het IKA (Instituut voor Kunst en Ambachten) in Mechelen.
Hiermee helaas gestopt wegens verhuizing naar Nederland.

Ik ben echter niet gestopt met fotograferen (soms wel even een tijdje wegens tijdgebrek, maar nooit lang).
Na vele omzwervingen in verschillende stijlen/genres van de fotografie in een zoektocht naar wat ik leuk vind schiet ik tegenwoordig voornamelijk auto's (die andere grote liefde van mij).
Dit doe ik soms op meetings (ik ben actief als crew lid bij ClubFrance), maar het liefst in dedicated fotoshoots met 1, 2 of een groep auto's op een mooie/interessante locatie, of langs de kant van racetracks.
Andere fotografie waar ik me soms (te weinig om genoeg ervaring op te doen) mee bezig hou is star trails en andere long-exposure fotografie. Af en toe grijp ik terug naar minimalistisch weergeven van (alledaagse) voorwerpen of gebouwen.

Ik fotografeer met een Canon EOS 60D met grip, Sigma 17-70 F/2.8-4 OS HSM en Sigma 150 F/2.8 OS HSM MACRO DG. Mijn statief is een Velbon Sherpa, ik ben aan het sparen om een car-rig te bouwen.

Naast fotograferen hou ik me vooral bezig met het mee besturen van ClubFrance (alles wat met marketing, drukwerk en social media te maken heeft).
Uiteraard de auto's niet vergeten: een Peugeot 206 (mijn eerste auto) omgebouwd tot rally-look en weer terug naar standaard (wordt binnenkort ingeruild) en mijn grote trots: een barnfind Citroën DSpecial uit 1974 die ik weer aan het opknappen ben.

Als ik buiten fulltime werk en deze hobby's om nog tijd over heb hou ik me bezig met wat ontwerp- en lay-out werkjes voor mezelf of vrienden.
De highlights van mijn fotografie en ontwerpen deel ik met de wereld via mijn facebookpagina "Simplex Photo&Graphic" en mijn instagram @simplexgraphic

Genoeg woorden, hieronder wat beelden (een willekeurige verzameling van vanalles hierboven omschreven)

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Het Zoom.nl Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 52, 53, 54
Pagina 54 van 54

Ga naar: