Meld je gratis aan

5D MKIII Sd slot denkt dat er een SD in zit.

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Canon
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2017 18:20    Onderwerp: 5D MKIII Sd slot denkt dat er een SD in zit. Reageer met quote

Ik heb een tijdje een 5D MKIII en sinds kort doet de SD slot het niet meer. Wanneer ik er een in doe dan krijg ik de melding dat kaart 2 schrijfbeveiligd is (nee hij is niet gelocked en ja heb meerdere kaartjes geprobeerd). formatteren lukt ook niet.

maar, wanneer ik er geen kaartje in heb zitten krijg ik nogsteeds de melding dat kaart 2 schrijfbeveiligd is. wanneer ik een CF kaart in slot 1 doe krijg ik eerst de melding dat kaart2 schrijfbeveiligd is(terwijl er niks in slot 2 zit) en schakeld die dan gelukkig over naar slot 1 en kan ik hem nog wel gebruiken.

Echter bestaan er geen CF1 wifi kaartjes (en ja heb al gezocht op adapters maar dat is alleen voor de dikkere CF2) en heb ik dus mijn Sd slot nodig Sad

iemand een idee?

Bij voorbaat dank!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: za jan 14, 2017 00:13    Onderwerp: Re: 5D MKIII Sd slot denkt dat er een SD in zit. Reageer met quote

al naar een Delock CF/SD adapter gekeken
Naar boven
BerichtGeplaatst: za jan 14, 2017 09:38    Onderwerp: Reageer met quote

Al een fabrieksreset gedaan? Laatste firmware opnieuw installeren? Als dat niet helpt dan moet hij weg voor reperatie.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Canon Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: