Meld je gratis aan

Feedback Portfolio voor aankomend student

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Tips en Trucs
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jan 14, 2017 14:20    Onderwerp: Feedback Portfolio voor aankomend student Reageer met quote

Hallo Allen,

Allereerst zal ik mijzelf even voorstellen: mijn naam is Ferron, ik ben 18 jaar oud en zit momenteel in het examenjaar van de havo. Het vinden van de juiste vervolgopleiding (hbo) blijft lastig, maar fotografie staat toch hoog op mijn lijstje.

Nu heb ik twee vragen aan jullie.

Ten eerste, zijn er mensen die ervaring hebben met een fotografie opleiding? Met name HKU in Utrecht spreekt mij erg aan.

Ten tweede, ik zou graag feedback ontvangen op een deel van mijn fotografie portfolio. Zijn er sites waar je deze op kunt plaatsen om feedback te ontvangen (als geheel of losse afbeeldingen)? Jullie mening zal mij ontzettend helpen bij het uitbreiden van mijn portfolio en de toelating aan een kunstacademie.

https://500px.com/ferronalen/galleries

Via bovenstaande link is een deel van het fotografie-deel van mijn portfolio te vinden, dat aangevuld zal worden met grafisch werk, videoís en schilderwerk.

Ik wil jullie alvast enorm bedanken!

Groetjes,
Ferron
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2017 21:03    Onderwerp: Reageer met quote

Hi Ferron,

Slim om je portfolio op te delen in een aantal categorieŽn, zo is het direct duidelijk waar jouw interesse ligt. Het zijn er ook niet te veel, meer dan 5 categorieŽn zou juist een besluiteloosheid kunnen duiden.

Voornamelijk onder het kopje met portretten is het in mijn ogen een beetje een ratjetoe. Ik denk dat het omwille van je portfolio verstandig is om deze selectie ook terug te brengen naar zo'n 12 foto's, net als je andere categorieŽn.

Ik zie dat je aan het experimenteren bent geweest met zelfportretten, heel slim! Leuk om te zien ook, zo begon ik zelf ook. Smile Echter zou ik misschien 1 uit dezelfde serie daaruit kiezen voor in je portfolio, en de rest scharen onder 'oefening'. Zo heb je er bijvoorbeeld twee met iets andere pose en andere bewerking (met een vinyl plaat aan de muur), kies er daar 1 beste uit, enz.

Al met al heel goed bezig en ik wens je heel veel succes met je toelating!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zoom.nl forum index -> Tips en Trucs Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: